تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 عادت غذایی اشتباه که باعث افزایش وزن می شود

رسیدن به وزن ایده آل برای همه به ویژه زنان رویایی است که تحقق آن اغلب سخت و دشوار به نظر می رسد اما شما می توانید با تغییر برخی از عادت های غذایی به رویایی خود برسید.

به گزارش بلد اسکای، در ادامه به 6 عادت غذایی اشتباه که موجب افزایش وزن می شود اشاره می کنیم.

1. خوردن غذاهای چرب پیش از خواب

مصرف غذاهای سنگین و یا چرب پیش از خواب یکی از عادات غذایی اشتباه است چرا که باعث می شود عملیات هضم غذا در طول شب همچنان فعال باشد و این کار موجب کاهش سرعت سوخت و ساز بدن می شود. در نتیجه این عادت غذایی اشتباه ،خوابیدن برای فرد سخت می شود.

2. خوابیدن بلافاصله پس از خوردن شام

توصیه می شود پس از مصرف شام حداقل به مدت 30 دقیقه پیاده روی کنید و بلافاصله پس از خوردن شام به رختخواب نروید چرا که این کار باعث افزایش سرعت و بهتر انجام شدن عملیات هضم غذا خواهد شد.

3. مصرف حجم زیادی از کالری در وعده شام

توصیه می شود هنگام شب و پیش از خواب از وعده های غذایی سبک مثل سالاد و میوه استفاده کنید و از خوردن وعده های غذایی پرکالری جلوگیری کنید چرا که این حجم از کالری هنگام شب و هنگام خواب به شکل چربی در بدن ذخیره می شود.

4. استفاده از تلفن همراه پیش از خواب

استفاده از تلفن همراه در رختخواب و پیش از خواب جدای از اینکه چه مقدار از تلفن همراه خود استفاده میکنید در نهایت منجر به افزایش وزن می شود. به همین دلیل توصیه می شود پیش از خواب از تلفن همراه خود استفاده نکنید تا خواب آرام تری داشته باشید.

5. وعده های سبک پس از شام

اگر از جمله کسانی هستید که از وعده های سبک پس از شام به طور مثال هنگام مشاهده تلویزیون استفاده می کنید، باید این عادت را فورا ترک کنید چرا که باعث افزایش وزن می شود. این وعده ها را با سبزیجات و میوه آن هم هنگام مصرف شام تغییر دهید تا احساس سیری کنید.

6. دیر خوابیدن

دیر خوابیدن هنگام شب موجب دیر بیدار شدن در صبح و در نتیجه برهم خوردن زمان درست خوردن صبحانه می شود، وعده ای که اهمیت بسیاری دارد و حذف آن موجب می شود که در طول روز مصرف غذاهای غیرسالم افزایش و در نتیجه وزن شما افزایش پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 عادت غذایی اشتباه که باعث افزایش وزن می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..