تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواب رد سرمربی سابق پرسپولیس به پیشنهاد مسئولان باشگاه

ژوزه کوتاه بیا نیست؛

جواب رد سرمربی سابق پرسپولیس به پیشنهاد مسئولان باشگاه

مربی پرتغالی سابق پرسپولیس قرار نیست کوتاه بیاید و برای مسئولان باشگاه سرخ پیغام فرستاده: «تا آخرین دلار پولم را از شما می گیرم!»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که درخبرها آمده بود باشگاه پرسپولیس تهران با مانوئل ژوزه به توافق رسیده تا با پرداخت بخشی از قراردادش شکایت خود را پس بگیرد اما علی اکبر طاهری این خبر را کذب خواند.

 

یک منبع آگاه و مطلع به ما خبر داد که خود ژوزه به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد.

 

ظاهرا وکلای باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده اند که ژوزه با دریافت 50 درصد از طلبش (بخوانید 4 میلیارد تومان) رضایت داده و پرونده شکایت خود را ببندد اما مربی پا به سن گذاشته پرتغالی مخالف کرده و گفته است: «تا آخرین دلار پولم را از طریق فیفا از باشگاه پرسپولیس خواهم گرفت!»

 

گفتنی است پرونده شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس در حال حاضر در دادگاه CAS در جریان است و پیش بینی می شود رأی هم به نفع این مربی پرتغالی صادر شود.

رادنیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواب رد سرمربی سابق پرسپولیس به پیشنهاد مسئولان باشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..