تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام چند تیم‌ داعش و بازداشت برخی اعضای آن در اطراف ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان این‌که داعش دوست دارد کشور ما را هم ناامن کند گفت: داعش از حد و حدودی که مقرر کردیم جلوتر نمی‌آید و اگر هم بیایند منهدم می‌شوند همان‌طور که در سال گذشته و امسال آمدند و منهدم شدند و حتی برخی نیز بازداشت شدند.

به گزارش فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی سخنانی در نشست خبری که صبح دیروز برگزار شد، درخصوص اقدامات این نیرو در حراست از مرزهای کشور، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه از سال‌های گذشته مسئولیت ایجاد امنیت در شمال‌غرب و غرب را داشت و از سال ٨٨ جنوب شرق نیز به این نیرو واگذار شد.
وی ادامه داد: گروههای ضدانقلابی که سال‌های سال از فاز نظامی دور شده بودند، توسط سازمان‌های فرامنطقه ای و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس دوباره اعلام کردند که وارد فاز نظامی شده‌اند و اقدامات خود را از اول امسال شروع کردند و اولین درگیری نیز در اشنویه توسط یک تیم 12 نفره بود که هلاک شدند و همینطور تیم‌های دیگر.
فرمانده نیروی زمینی سپاه بر برخورد سخت با این گونه اقدامات تاکید کرد.
سردار پاکپور در خصوص تهدید آمریکایی‌ها مبنی بر حمله به ایران خاطرنشان کرد: دولتمردان امریکا باید خیلی عاقل باشند و دست به تهدید ایران نزنند چون همه دنیا اذعان دارند که آمریکایی‌ها نمی‌توانند چنین کاری کنند و بعید است بخواهند این اقدام را انجام دهند چون غیرعقلانی است.
پاکپور در ادامه این نشست، درخصوص اوضاع اطراف ایران در کشورهایی نظیر عراق نیز گفت: در شمال عراق تا سردشت با عناصر غیردولتی عراق طرف هستیم و حاکمیتی از سوی دولت این کشور در این مناطق وجود ندارد. البته ما در مناطق مرزی خودمان مستقر شدیم و اشراف اطلاعاتی حتی از آن سوی مرز داریم و حدود هفتاد درصد اشراف اطلاعاتی نسبت به قبل افزایش یافته و بر روی عناصر تروریستی آن سوی مرزها مسلط هستیم.
پاکپور درخصوص کمک‌های مستشاری ایران به برخی کشورها نیز گفت: ما با کشورهای مختلفی ارتباط داریم و برخی درخواست کمک‌های مستشاری دارند که این موارد از گذشته بوده و الان هم ادامه دارد.
وی با اشاره به برخی درگیری‌ها در کشورهای عضو محور مقاومت تصریح کرد: این درگیری‌ها زمینی است و حتما از نیروی زمینی نیز افرادی برای کمک مستشاری به آنجا رفته‌اند.
پاکپور گفت: در شمال‌غرب کشور و در آن سوی مرزها، کنسولگری‌های زیادی ایجاد شده تا گروهک‌های مرده را زنده و علیه ما بشورانند.حتما داعش دوست دارد کشور ما را هم ناامن کند اما از حد و حدودی که مقرر کردیم جلوتر نمی‌آیند و اگر بیایند منهدم می‌شوند همان‌طور که در سال گذشته و امسال آمدند و منهدم شدند و حتی برخی نیز بازداشت شدند.
رزمایش پیامبر اعظم آغاز می‌شود
سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین گفت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۱ نیروی زمینی سپاه که یک رزمایش دفاعی و هم امنیتی است، در منطقه مرکزی و شمال شرق کشور برگزار می‌شود.
وی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این رزمایش در دو مرحله از دوم اسفندماه آغاز می‌شود که در مرحله اول و در منطقه مرکزی، راکت‌های پیشرفته و مدرن و دقیق‌زن نزسا شلیک خواهد شد، در این مرحله راکت‌های جدید نزسا حضور دارد.
سردار پاکپور همچنین اعلام کرد: در مرحله دوم این رزمایش، عملیات دفاع از کوی و برزن توسط گردان‌های امام علی(ع) و امام حسین(ع) صورت می‌گیرد.
وی افزود: همزمان با آن، رزمایش توپخانه برد بلند و پدافند ارتفاع پست نیز صورت خواهد گرفت و مرحله آخر آن نیز با عملیات بالگردها و پهپادها همراه خواهد بود.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

  Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام چند تیم‌ داعش و بازداشت برخی اعضای آن در اطراف ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..