تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاریجانی: اگر آمریکا برجام را لغو کند، برنامه هسته‌ای را به نقطه اول باز می‌گردانیم/ درباره مسئله سوریه با روسیه توافق نظر داریم

If America cancels nuclear dealwe return the first point of the nuclear program لاریجانی: اگر آمریکا برجام را لغو کند، برنامه هسته‌ای را به نقطه اول باز می‌گردانیم/ درباره مسئله سوریه با روسیه توافق نظر داریمبه گزارش آسمونی:رئیس مجلس ایران هشدار داد اگر آمریکا در لغو برجام جدی باشد، تهران می‌تواند برنامه هسته‌ای را به نقطه اول برگرداند.
به نقل از المیادین، علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران، در مصاحبه با این شبکه گفت: لغو توافقنامه هسته‌ای، مسایل را به نقطه اول بر می‌گرداند.

وی هشدار داد اگر واشنگتن در لغو توافقنامه هسته‌ای جدی باشد، تهران می‌تواند برنامه هسته‌ای را به نقطه اول برگرداند.

رئیس مجلس ایران در ادامه گفت: ایران در مسیر ایجاد ائتلاف راهبردی با روسیه در منطقه حرکت می‌کند. نمی‌توانم این مسئله را تایید کنم که اختلافات واقعی چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر راهبردی بین ما و روسیه وجود دارد. ما در سوریه به ویژه در مسئله ضربه زدن به تروریست‌ها توافق داریم. ما همچنین درباره آینده سوریه هم توافق داریم.

لاریجانی در بخشی دیگر از اظهاراتش، از گفتگوی بدون پیش شرط با همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس استقبال و خاطرنشان کرد: شورای همکاری از ما برای گفتگو دعوت کرد و ما مخالفتی در این باره نداریم. اگر عربستان سعودی هم خواستار گفتگوی مستقیم باشد، ما آمادگی داریم.

وی در این باره افزود: ما هیچ پیش‌شرطی تعیین نمی‌کنیم و هیچ پیش‌شرطی را هم برای گفتگوها نمی‌پذیریم. به اعتقاد من، گفتگو در منطقه همواره می تواند مثبت باشد. به همین علت من از گفتگوی سیاسی بین کشورهای منطقه استقبال می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاریجانی: اگر آمریکا برجام را لغو کند، برنامه هسته‌ای را به نقطه اول باز می‌گردانیم/ درباره مسئله سوریه با روسیه توافق نظر داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..