تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت مقابل جنایات صهیونیستها در حق مردم فلسطین خیانتی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سکوت در برابر جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی ها مرتکب می شود ممکن نیست، سکوت در قبال این موضوع را خیانتی بزرگ برشمرد.

علاء الدین بروجردی در گفتگوی اختصاصی با شبکه المیادین افزود که توطئه ای اسرائیلی آمریکایی در کار است که می خواهد با عادی سازی رابطه بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی، انتفاضه را خاموش کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام گروه های فلسطینی باید ید واحده باشند، کودکان فلسطینی سنگ به دست را مدافعان فلسطین برشمرد.

وی همچنین ضمن ابراز امیدواری نسبت به پیروزی مقاومت و مردم فلسطین، تاکید کرد که ایران از هر کس که رو در روی اسرائیل بایستد حمایت خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت مقابل جنایات صهیونیستها در حق مردم فلسطین خیانتی بزرگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..