تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هم سويی مواضع وزير خارجه سعودی و وزير جنگ رژيم صهيونيستی درباره ایران تصادفی نيست

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به سخنان مقامات صهیونیستی و سعودی در مونیخ:

به گزارش حوزه سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،سخنگوی وزارت امور خارجه كشورمان در واكنش به گفته های ضد ايرانی مقامهای رژیم صهیونیستی و وزیر سعودی در اجلاس امنيتی مونيخ اظهار داشت:
هم سويی مواضع وزير خارجه سعودی و وزير جنگ رژيم صهيونيستی درباره جمهوری اسلامی ایران  امری تصادفی نيست؛ شواهد و قرائن زيادی حكايت از هماهنگی های اين دو رژيم در پرونده های منطقه ای دارد و هر دو رژيم گمان می برند به منظور جبران شكست ها و ناكامی های پر شمار خود در منطقه بايد فضای بين المللی را عليه كشورمان تحريك نمايند که البته و بدون شک ادبیات بکار گرفته شده توسط این دو  همگام و همراه در مبارزه با مردم مظلوم منطقه، ادبیاتی تکراری و حاکی از یک استیصال و درماندگی دردناک است.

 قاسمی افزود: اسفبار آنکه این مقام  رژیم اشعالگر آشكارا برای پيشبرد سياستهای ضد ايرانی هميشگی خود روی همكاری و هماهنگی با يك كشور اسلامی حساب باز كرده است.

بهرام قاسمی در پایان اظهار داشت:  تكرار يك اتهام واهی و مضحك در مورد منابع تروريسم و حاميان داعش از سوی وزير خارجه عربستان هرگز نمی تواند باعث شود تا پيوندهای عقيدتی، آموزشی، مالی و اطلاعاتی بين نظام سعودی و تروريستهای تكفيری که جنایات آنان  علیه مردم بیگناه منطقه و جهان برای تمامی جهانیان آشکار است، فراموش شود.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هم سويی مواضع وزير خارجه سعودی و وزير جنگ رژيم صهيونيستی درباره ایران تصادفی نيست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..