تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت مسکن هم اکنون در پایین ترین سطح آن است

جمشید برزگر یکشنبه شب در حاشیه نخستین همایش ساخت و ساز و رونق اقتصادی در مشهد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسکن مهر، مسکن اجتماعی یا مسکن حمایتی همه این طرح ها برای حمایت از اقشار آسیب پذیر و صاحب خانه شدن مردم به اجرا درآمده است.
وی ادامه داد: هم اکنون 32 درصد جامعه در مسکن غیرملکی زندگی می کنند و نیاز به مسکن شخصی دارند اما شرایط به گونه ای است که نمی توانند برای خود خانه ای تهیه کنند.
رئیس کانون انبوه سازان مسکن و ساختمان با بیان اینکه دولتها باید در زمینه مسکن سیاستگذاری و نظارت کنند اظهار کرد: مکان یابی، شناسایی بازار مسکن باید به بخش خصوصی سپرده شود و از کارهای دستوری پرهیز شود.
برزگر گفت: در کشورهای توسعه یافته انبوه سازان مسکن با نرخ سود تسهیلات یک تا 2 درصد ساخت و ساز انجام می دهند که همین موضوع باعث می شود قیمت تمام شده مسکن نیز ارزان باشد و افراد راحت تر بتوانند صاحب خانه شوند.
وی افزود: اگر دولت پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون ریال را با نرخ 10 تا 12 درصد برای مسکن اولی ها در نظر بگیرد قطعا در رونق ایجاد مسکن و ساخت و ساز موثر است و از اثرات این کار جلوگیری از روی آوردن افراد به شغل های کاذب و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و سیاسی است.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت مسکن هم اکنون در پایین ترین سطح آن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..