تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت تلویزیون های QLED سامسونگ از ۲۵۰۰ دلار شروع می شود

قیمت تلویزیون‌های جدید سری QLED سامسونگ مشخص شد. بر همین اساس، مدل پایه‌ی این سری تلویزیون‌ها با قیمت ۲۵۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

سامسونگ در نمایشگاه CES امسال، تلویزیون‌های جدید سری QLED خود را به‌عنوان گام بعدی خود در صنعت تلویزیون‌ تبلیغ کرد. این تلویزیون‌ها در سه مدل با نام‌های Q9، Q8 و Q7 تولید شده‌‌اند. گفته می‌شود که روشنایی و بازتولید رنگ‌ها در این دستگاه‌ها نسبت به تلویزیون‌های OLED بهبود یافته است. حال وب‌سایت رسمی سامسونگ و نیز دو خرده‌فروشی آمازون و بست‌بای تلویزیون‌های جدید سامسونگ را در لیست محصولات خود قرار داده‌اند و بدین ترتیب جزئیات بیشتری در مورد قیمت این دستگاه‌ها در دسترس قرار گرفته است.

قیمت مدل ۵۵ اینچی Q7F با پنل مسطح 4K معادل ۲۴۹۹.۹۹ دلار تعین شده و این در حالی است که قیمت مدل ۷۵ اینچی این مدل به ۵۹۹۹.۹۹ دلار افزایش می‌یابد. افزون بر این، مدل ۵۵ اینچی Q8C که از نمایشگر خمیده‌‌ با کیفیت 4K بهره می‌برد، از ۳۴۹۹.۹۹ دلار آغاز می‌شود و با افزایش ابعاد نمایشگر تا ۴۴۹۹.۹۹ دلار افزایش می‌یابد. باید اشاره کنیم که تا به این لحظه قیمت مدل Q9 که پرچم‌دار این سری محسوب می‌شود، هنوز اعلام نشده است.

علاوه بر بهبودهایی که در نمایشگر این تلویزیون‌ها اعمال شده، قابلیت‌های زیبایی‌شناسی جدیدی نیز در این محصولات در نظر گرفته شده است که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به اتصال کابلی مخفی اشاره کرد که از طریق درگاه‌های اچ‌دی‌ام‌آی و دیگر پورت‌های مهم، بین تلویزیون و لوازم دیگر برقرار می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که اتصال منبع تغذیه‌ی دستگاه از این ویژگی بهره نمی‌برد؛ در نتیجه محیط داخلی خانه به‌هم‌ریختگی کمتری خواهد داشت. علاوه بر آنچه گفته شد، تلویزیون‌های جدید سری QLED سامسونگ از یک سری قابلیت‌ جدید نرم‌افزاری بهره می‌برند که از  آن جمله می‌توان به حالت اسپرت و بخش گسترش‌یافته‌ی موسیقی اشاره کرد.

نظر شما در مورد تلویزیون‌های جدید QLED سامسونگ چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت تلویزیون های QLED سامسونگ از ۲۵۰۰ دلار شروع می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..