تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه تشنج و سرگردانی مردم در فرودگاه مشهد

مسافران پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین از ساعت ۱۳ امروز در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در انتظار پرواز به ساری هستند تا بدقولی مسئولان شرکت‌های هواپیمایی در مشهد تداوم یابد.

به گزارش تسنیم، جمع زیادی از مسافران مازندرانی سه روز پیاپی به دلیل بدقولی‌های شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه مشهد سرگردان شده‌اند.

یکی از مسافران ساروی حاضر در فرودگاه مشهد دقایقی پیش در گفت‌و گوی تلفنی با تسنیم در ساری، اظهار داشت: شرکت هواپیمایی کاسپین با وجود یک فروند هواپیمای ناقص که در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد استندبای شده است، دیروز و امروز اقدام به فروش بلیط به قیمت‌های مختلف از 120 هزار تومان تا 350 هزار تومان کرده و مسافران را تا پای پرواز فرستاده و برگردانده است.

وی افزود: پرواز امروز که قرار بود ساعت 13 انجام شود هنوز انجام نشده است.

دیگر زن مسافر ساروی گفت: پس از اعتراض سنگین مسافران مازندرانی، فعلا قول جایگزینی داده که صدالبته اجرای این قول نیز در هاله‌ای از ابهام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه تشنج و سرگردانی مردم در فرودگاه مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..