تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور رهبر انقلاب در مراسم عروسی زوج جیرفتی (فیلم)

حضور رهبر انقلاب در مراسم عروسی زوج جیرفتی

 

به گزارش ایارن ناز ، زوج جوان جیرفتی با حضور رهبر انقلاب در مراسم عقدشان و خواندن خطبه توسط ایشان به عقد یکدیگر درامدند . در این مراسم ساده خطبه عقد زوج جوان جیرفتی از سوی آیت الله خامنه ای جاری شد.

 

حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم عقد یک زوج جوان جیرفتی که سادگی از شاخصه این مراسم بود شور و شوق بسیاری به این جشن داد، به گونه ای حاضران با ورود معظم له به مراسم شعار سر می دادند و صلوات می فرستادند.

 

اشک های عروس هنگام جاری شدن خطبه عقد از سوی رهبری معظم، مهریه ساده و حضور مردم در این مراسم برای دیدار با رهبر انقلاب از نکات جالب این فیلم است.

 

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1395/12/1/5872468_127.mp4

 

 

مطالب مرتبط:

 

8 سنت غلط ازدواج از نظر رهبر انقلاب

 

نظر آیت الله خامنه ای درباره فیلم جنجالی رستاخیر (عکس)

 

اعلام شدن شرایط ازدواج با خواهر رهبر کره ی شمالی (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور رهبر انقلاب در مراسم عروسی زوج جیرفتی (فیلم)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..