تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه چند نوشیدنی فوق العاده

در همه شهرهای جهان فروشگاه هایی وجود دارد که در آن ها نوشیدنی های بسته بندی شده با طعم خوش یافت میشود و پیدا کردن آن ها کار سختی نیست ولی هر فرد میتواند وقتی را برای سلامت خودش بگذارد و سلامتش را با تهیه نوشیدنی های مقوی حفظ نماید.کافیست کمی وقت بگذاریم و از نوشیدنی های فوق العاده بهره مند شویم.

خرید نوشیدنی‌های خوش‌طعم و بسته‌بندی شده از فروشگاه‌ها کار آسانی است، اما می‌توان با صرف اندکی وقت و حوصله مقوی‌ترین نوشیدنی‌ها را برای حفظ سلامت بدن درست کرده و آنها را همه جا به همراه داشت. حفظ میزان آب موردنیاز بدن به ویژه در فصول سرد سال بسیار اهمیت دارد، بر همین اساس کارشناسان توصیه می‌کنند افراد حتما در طول روز به میزان کافی مایعات بنوشند تا دچار کم‌آبی نشوند، اما تنها نوشیدن آب، قهوه یا چای سبز نمی‌تواند تمامی نیاز بدن به مایعات را بر طرف کند و شما برای حفظ سلامت بدن به یک رژیم پرتنوع از مایعات نیاز دارید، از برترین نوشیدنی‌ها، انواع مایعات از جمله شیر یا دوغ است، اما می‌توانید شیرهای غیرلبنی هم درست کنید و به عنوان نوشیدنی در طول روز از مصرف آنها لذت ببرید.

به نقل از مجله روزهای زندگی، یکی از بهترین شیرهای گیاهی شیر بادام، فندق و شیرپسته است، برای درست کردن این شیرها به لبنیات نیاز ندارید، کافی‌ست مقدار کافی از دانه‌های آجیل را در آب خیس کرده و پس از گذشت حدود هشت الی نه ساعت آب آن را تخلیه کرده، دانه‌ها را به دقت بشویید، سپس آنها را همراه چند عدد خرما (بدون هسته) و مقداری آب درمخلوط‌کن ریخته، هم بزنید تا به یک محلول یکدست تبدیل شود.

در نهایت برای استفاده از این شیر پرخاصیت محلول را از صافی عبور داده تا روان شود، برای افزودن طعم بهتر می‌توانید به این شیر گیاهی دانه‌های هل، زعفران یا پودر نارگیل اضافه کنید.

پس از خنک شدن در یخچال این محلول آماده استفاده است و می‌توانید آن را پنج روز در یخچال نگهداری کنید. همچنین می‌توانید از ان به عنوان یک نوشیدنی مقوی استفاده کنید و در کنار انجام کارهای روزانه برای حفظ سلامت بدن آن را بنوشید.

هات چاکلت سفید

ابتدا سه فنجان خامه رقیق را با ۲۰۰ گرم شکلات سفید مخلوط کنید و روی حرارت بگذارید تا شکلات‌ها ذوب شوند. سپس به آن یک قاشق چایخوری وانیل و یک‌چهارم فنجان پودر بادام اضافه کنید، این نوشیدنی را در فنجان سرو کنید و روی آن کمی دارچین بپاشید.

نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو

نوشیدنی نارگیلی

برای تهیه این نوشیدنی، سه فنجان شیر را با یک قوطی شیرنارگیل (۲۵۰ سی‌سی) مخلوط و به آنها دو قاشق غذاخوری پودر نارگیل اضافه کنید. این مخلوط را روی حرارت قرار دهید. سپس به آن نصف قاشق چایخوری وانیل و یک چهارم فنجان شکلات ذوب شده اضافه کنید. پس از ریختن این مخلوط در فنجان‌های موردنظر، روی آن خامه و شکلات رنده شده نیز بریزید.

نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو

نوشیدنی کاراملی

برای تهیه این نوشیدنی، یک‌سوم فنجان شکر، پودر کاکائو و آب را با هم مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا شکر حل شود. سپس ۲۰۰ گرم شکلات کاراملی به این مخلوط بیفزایید تا شکلات‌ها ذوب شوند. شش فنجان شیر نیز به آنها اضافه کنید و بگذارید به جوش آید. در آخر نوشیدنی‌تان را در ماگ سرو کنید و روی آن کمی خامه بریزید.

نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو

چای رازیانه و میخک

ابتدا به اندازه چهار فنجان آب جوش تهیه و به آن کمی چای سیاه، هل، رازیانه و میخک اضافه کنید. بعد از گذشت پنج دقیقه آن را صاف و با عسل شیرین کنید، البته مقدار عسل با توجه به ذائقه‌تان می‌تواند کم یا زیاد شود.

نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو

چای انار و لیمو

برای تهیه این نوشیدنی هفت فنجان آب را با یک فنجان شکر، کمی زنجبیل تازه، سه عدد میخک و یک عدد چوب دارچین مخلوط کنید و بگذارید آب به جوش آید. سپس یک دقیقه اجازه دهید تا تمامی مواد با هم جوش بخورند.

نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو

به تعداد افراد، از چای کیسه‌ای استفاده کنید و آنها را در این مخلوط قرار دهید. در آخر، به این مخلوط یک فنجان آب انار و یک چهارم فنجان آب لیموترش اضافه کنید و بعد از ۱۰ دقیقه آن را صاف کرده و در فنجان‌های موردنظر بریزید.

روی هر فنجان چای نیز یک حلقه نازک لیموترش تازه قرار دهید و آن را گرم سرو کنید.

چای دارچین و عسل

ابتدا در یک ماگ، یک تا دو قاشق غذاخوری عسل را با سه تا چهار قاشق چایخوری لیموترش مخلوط کرده و به آن سه عدد هل، سه عدد میخک و یک قاشق چایخوری زنجبیل اضافه کنید. در آخر به این مخلوط اب جوش بیفزایید و بگذارید چند دقیقه بماند. برای هم زدن از یک چوب دارچین اتفاده کنید تا چای، طعم دارچین به خود بگیرد.

نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو

شکلات داغ

برای تهیه این نوشیدنی، چهار فنجان شیر را با نصف فنجان شکر و آب مخلوط کنید و بگذارید به جوش آید. سپس آن را از روی حرارت بردارید و ۲۵۰ گرم شکلات تخته‌ای را به آن اضافه کنید تا ذوب شود. این نوشیدنی را در فنجان سرو کنید و روی آن کمی پودر کاکائو بپاشید.

نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو نوشیدنی نارگیلی شکلات داغ چای انار و لیمو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه چند نوشیدنی فوق العاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..