تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حامیان تروریست‌ها در منطقه نمی‌توانند با فرافکنی از زیربار مسئولیت اقدامات خود شانه خالی کنند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان غیرسازنده وزیر امور خارجه ترکیه در کنفرانس امنیتی مونیخ، اظهار داشت: کسانی که در سودای خام بازگشت به امپراطوری‌اند و به اقدامات مداخله‌گرایانه، غیرقانونی و غیرمشروع و حمایت از گروه‌های تروریستی دست زده و موجب خونریزی و افزایش تنش و بی‌ثباتی در منطقه می‌شوند، نمی‌توانند با فرافکنی از زیربار مسئولیت چنین اقداماتی شانه خالی کنند. 

وی افزود: آنها باید بدانند که بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه مقصری جز آنها و برخی دیگر از کشورهای متوهم ندارد و لذا نباید و نمی‌توانند با اتهام زدن به دیگران از گرداب خودساخته رهایی یابند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران همواره مبتی بر حفظ ثبات و امنیت تمام کشورها و همسایگان قرار داشته و دارد، نقش و سیاستی که مورد اذعان بسیاری از دولت‌ها و ملت‌های منصف در منطقه و جهان قرار گرفته و با استقبال آنان مواجه است.

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/8N3X6B



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حامیان تروریست‌ها در منطقه نمی‌توانند با فرافکنی از زیربار مسئولیت اقدامات خود شانه خالی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..