تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرحی برای حل مشکل دستفروشان تهران/ دو روز بازار در شلوغ‌ترین محلات مرکزی راه‌اندازی می‌شود

طرحی برای حل مشکل دستفروشان تهران/ دو روز بازار در شلوغ‌ترین محلات مرکزی راه‌اندازی می‌شود

جامعه > مشکلات مردم - شهرداری تهران اعلام کرده برای حل مشکل دستفروشی، رفع مانع و سدمعبر در معابر پیاده و همچنین کاستن از تنش‌های موجود بین کسبه دارای مغازه و دستفروشان، دو روزبازار در شلوغ‌ترین محلات مرکز تهران راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین هر چه به سمت روزهای پایانی سال می رویم، معضل دستفروشان در خیابانها و معابر جدی تر می شود. در این بین، برخی از کسبه می گویند به امید فروش شب عید، کسادی بازار را تحمل کرده اند و نباید دستفروشان، سهم بازار آنها را بگیرند، دستفروشان هم می گویند آنها هم باید نان بخورند. در این بین، شهرداری البته ترجیح می دهد طرف مغازه ها را بگیرد چون هم بیشتر پول می دهند و هم اصناف موقع شکایت کردن به فرمانداری، صدایشان بیشتر شنیده می شود.
در این میان، شهرداری منطقه 11 اعلام کرده دنبال آشتی کنان بین طرفهای درگیر در این موضوع است. در این رابطه معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری منطقه 11 از راه اندازی دو روز بازار در شمال و جنوب منطقه با هدف ساماندهی دستفروشان و بساط گستری قانونمند درروزهای پایانی سال خبر داده است.
امیر حسین عساری با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در حد فاصل چهارراه ولی‌عصر(عج) تا تقاطع خیابان جمهوری که با مشارکت معبربان شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور انجام شده است؛ گفت: این طرح در سرتاسر محدوده با جمع‌آوری دستفروشان به برقراری نظم در این 2 خیابان مهم و کلیدی منطقه انجامیده است.
معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهردار منطقه11؛ از اجرای طرحی خبر داد که مشخص می‌کند طرح ساماندهی دستفروشان خیابان ولی‌عصر(عج) یک طرح جامع‌نگر است.
او گفت: در ساماندهی دستفروشان با توجه به نیازمند بودن اغلب آن ها به ایجاد فضایی برای کار و کسب درآمد این افراد هم فکر کرده‌ایم. بر این اساس 2 نقطه را در ناحیه یک و چهار برای بساط ‌گستری قانونمند و منظم آن ها مشخص کرده‌ایم. این طرح با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و مراجعه خریداران از سراسر کشور به منطقه 11برای خرید تا پایان سال برقرار است.
امیرحسین عساری ادامه داد: در بخش شمالی منطقه خیابان برادران مظفر جنوبی برای فعالیت دستفروشان مشخص شده است. با توجه به وجود ایستگاه آتش‌نشانی و بیمارستان در این خیابان، جانمایی محل فعالیت دستفروشان به نحوی انجام می‌شود که مشکل دسترسی برای این 2مرکز پیش نیاید. در بخش جنوبی منطقه نیز با توجه به تقاضای زیاد در محدوده گاراژی را مشخص کرده‌ایم تا با ساماندهی دستفروشان، مصادیق سدمعبر را کنترل کنیم.
به گفته عساری در صورت موفقیت این روز بازارها به نظر می‌رسد فعالیت آن ها در سال آینده ادامه یابد.

46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرحی برای حل مشکل دستفروشان تهران/ دو روز بازار در شلوغ‌ترین محلات مرکزی راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..