تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای پایتخت دوباره ناسالم می شود

کد خبر: ۴۸۳۴۶۹

۱۱۴۰  بازدید

سازمان هواشناسی کشور از افزایش یافتن غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و ناسالم شدن کیفیت هوا برای گروه های حساس در سه روز آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: سازمان هواشناسی کشور از افزایش یافتن غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و ناسالم شدن کیفیت هوا برای گروه های حساس در سه روز آینده خبر داد.

کیفیت هوای دوشنبه در کلانشهرها برای گروه های حساس در محدوده ناسالم قرار می گیرد.


سه شنبه نیز به سبب پایداری جو شهر تهران غلظت آلاینده ها به شدت افزایش می یابد.
پیش بینی می شود در تهران شاخص کیفیت هوا برای همه گروه های سنی به شرایط ناسالم برسد، از این رو به بیماران قلبی و تنفسی توصیه می شود از رفت و آمد غیرضروری در شهر خودداری کنند.


تصاویر دریافت شده از ماهواره های هواشناسی، گردوغبار را در جنوب غرب و بخش هایی از جنوب کشور نشان می دهد که انتظار می رود بر اساس تحلیل خروجی مدل های هواشناسی بتدریج از غلظت گردوغبار در این نواحی کاسته شود.


در سه روز آینده جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است و دمای هوا روند افزایشی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای پایتخت دوباره ناسالم می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..