تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپین شیوخ عمانی علیه پرسپولیس و جوسازی برای محرومیت طارمی

روز نو :

تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در چارچوب اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه این هفته در عمان - به عنوان کشور بی طرف- به مصاف هم خواهند رفت.

 

برگزاری این بازی در عمان، این فرصت را به تیم الهلال داده است تا از تمام ظرفیت های موجود در مسقط به خوبی استفاده کند چرا که الهلال در عمان تیم محبوبی است و هواداران زیادی دارد. به همین خاطر کمپین های زیادی برای حمایت از تیم الهلال برای بازی با پرسپولیس ایجاد شده است.

 

روزنامه "الشرق الاوسط" عربستان در گزارشی به حمایت ویژه عمانی ها از الهلال پرداخت و نوشت: «اعیان و شیوخ عمانی با خرید بلیت های بازی آنها را به صورت رایگان در اختیار هواداران الهلال قرار داده اند. به عنوان مثال شیخ سلطان الحضری ۲۰۰ بلیت و شیخ حفیظ بن عبدالله ۱۰۰ بلیت بازی را خریداری کرده و آنها را مجانی به هواداران داده اند. همچنین هتل کونتیننتال حاضر شده به هواداران الهلال ۴۰ درصد تخفیف بدهد.»

 

این روزنامه همچنین به محرومیت مهدی طارمی در این مسابقه هم اشاره کرده و نوشته است: «از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس به خاطر غیبت مهدی طارمی مهاجم گلزن خود ضربه سختی خورده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپین شیوخ عمانی علیه پرسپولیس و جوسازی برای محرومیت طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..