تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاپیتان سابق پرسپولیس به اخراجش توسط قلعه نویی

روز نو :

بدبیاری‌های تراکتور تمامی ندارد. همه اتفاقات قبل از بازی با پرسپولیس رقم خورد. ماجرای جریمه فیفا و بازی نکردن امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیگ‌زاده از یک طرف و فحاشی امیر قلعه‌نویی علیه محسن بنگر در رختکن که در نهایت منجر به اخراج مدافع باسابقه تراکتور شد، از سوی دیگر باعث شد تا تراکتور بدترین شرایط چند سال اخیرش را تجربه کند.

 

در کنار همه اینها مصدومیت محمد نوری اوضاع را برای قلعه‌نویی حسابی بر هم ریخت. بعد از آنکه نوری به‌دلیل مصدومیت در لیست 18نفره با ذوب‌آهن نبود، شایعه اخراج او هم سر زبان‌ها افتاد.

 

یکی از روزنامه‌ها تیتر زد «محمد نوری هم رفت کنار بنگر»؛ همین موضوع باعث شد تا عنوان شود نوری هم با بهانه‌گیری و اینکه مصدوم است نمی‌خواهد برای تراکتور بازی کند و به همین خاطر قلعه‌نویی او را هم اخراج کرد.

 

نوری که در طول این سال‌ها با مربیان خود هرگز درگیر نشده و خیلی هم اهل رسانه نیست با سکوتش به این شایعه که اخراج شده، دامن زد. در حالی که هر روز خبری تازه درباره اختلافات او با قلعه‌نویی منتشر می‌شود، نوری در حال مداوای کشاله رانش است.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در واکنش به این شایعات فقط یک جمله گفت: «خبری که دروغ است را چطور تکذیب کنم. چیزی که واقعیت ندارد دیگر تکذیب کردن ندارد. بگذارید هرچه دل‌شان می‌خواهند بنویسند.»

 

نوری و قلعه‌نویی که سال‌هاست شرایط همکاری‌شان فراهم نشده، در این فصل توانستند بعد از مدت‌ها به یکدیگر برسند و اتفاقا نوری هم برای قلعه‌نویی بد کار نکرد. گل‌های او در چند بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم باعث شد تا تراکتور به جمع مدعیان قهرمانی و فینال جام حذفی صعود کند.

 

طبق گفته مسئولان تراکتور، محمد نوری زیر نظر پزشک تیم در حال مداواست و طبق برنامه کادرفنی بهبود پیدا می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاپیتان سابق پرسپولیس به اخراجش توسط قلعه نویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..