تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانون«زندگی پایدار»؛ هسته اصلی خدمات مشاوره‌ای استان مرکزی

گروه اجتماعی: مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با اشاره به راه‌اندازی کانون «زندگی پایدار» گفت: هدف این است که کانون زندگی پایدار به هسته اصلی برنامه‌های آموزشی در عرصه مشاوره روانشناسی تبدیل شود در گام‌های بعدی آموزش‌های تخصصی نیز به این کانون اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، غلامرضا فتح‌آبادی، مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، امروز اول اسفندماه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان که در استانداری برگزار شد گفت: سیاست‌های کلی خانواده توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است که دو محور آن در راستای ساماندهی مراکز مشاوره است.

وی ادامه داد: از طرفی سند کنترل کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه سند کاهش و کنترل طلاق نیز در استان تدوین شده است بر اساس سیاست‌های کلی خانواده و این دو سند، کانون «زندگی پایدار» که خدمات مشاوره و آموزش‌های قبل از ازدواج را به متقاضیان ارائه می‌دهد، راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: کانون زندگی پایدار فعالیت خود را به طور رسمی از اول مهرماه سال 95 در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد قنات شروع کرد این مرکز بر اساس سند کاهش طلاق، آموزش‌های قبل از ازدواج را به صورت زیربنایی ارائه می‌دهد که علاوه بر شهر اراک در کلیه شهرستان‌های استان توسط بهزیستی هر شهرستان و در سطح استان توسط سازمان روانشناسی اداره می‌شود.

فتح‌آبادی تصریح کرد: این آموزش‌ها بر اساس سه سر فصل ارائه می‌شود که شامل احکام حقوقی زن و مرد، تفاوت روانشناسی زوجین و مهارت‌های ارتباطی است، برای راه‌اندازی این کانون از تمام تجربه‌های موفق جهانی و ملی استفاده کردیم سعی شده است تمام استانداردهای آموزشی مشاوره را در استان در راستای برنامه‌های کانون دنبال کنیم، طی بازدید دکتر تقی رستم‌وندی، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی قرار شد این مرکز در سطح کشور راه‌اندازی شود.

مدیر کل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: تاکنون 1456متقاضی ازدواج معادل 728 زوج، در این مرکز آموزش‌های لازم را دیده‌اند، هدف ما این است کانون زندگی پایدار به هسته اصلی برنامه‌های آموزشی در عرصه مشاوره روانشناسی تبدیل شود در گام‌های بعدی آموزش‌های تخصصی نیز به این کانون اضافه می‌شود به نحوی که برای همه اقشار جامعه حتی مدیران دستگاه‌های اجرایی آموزش‌های متعدد روانشناسی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

فتح‌آبادی در پایان بیان کرد: این کانون قرار است در آینده به تمام مراکز روانشناسی استان آموزش‌های تخصصی ارائه دهد ضمن اینکه برای معلمان آموزش‌وپرورش به ویژه مربیان پرورشی برنامه ویژه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانون«زندگی پایدار»؛ هسته اصلی خدمات مشاوره‌ای استان مرکزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..