تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان 200 زائر در راه مانده فرودگاه مشهد توسط آستان قدس رضوی

دیشب و صبح امروز 200 نفر از زائرانی که در فرودگاه مشهد به علت برودت هوا و تاخیر در پرواز موفق به ترک مشهد نشده بودند، مورد پذیرایی خادمان بارگاه منور رضوی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اعلاماسکان 200 زائر در راه مانده فرودگاه مشهد توسط آستان قدس رضوی این مطلب گفت: از آنجا که پروازها در فرودگاه مشهد با مشکل مواجه شده بود و تعدادی از زائران برای یک شب استراحت با مشکل مواجه بودند، با اعلام اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی به این معاونت، تعدادی از خدام به همراه تعدادی اتوبوس جهت اسکان مسافران به فرودگاه اعزام شدند.

سیدخلیل منبتی اظهار کرد: زائران با مشایعت خدام توسط اتوبوس ها به مکانی که توسط آستان قدس رضوی تعبیه شده بود، منتقل شدند و افزون بر استراحت، یک وعده شام و یک وعده صبحانه مهمان خوان متبرک حضرت رضا(ع) بودند.

او افزود: در زمان بارش برف و باران و اتفاقات پس از آن، که موجب در راه ماندن زائران حضرت رضا(ع) شد، مجتمع های بین راهی آستان قدس رضوی نیز پذیرای در راه ماندگان بوده اند.

20 مجتمع بین راهی امام رضا (ع) متعلق به آستان قدس رضوی در برخی مسیرهای منتهی به مشهد مقدس مستقر هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان 200 زائر در راه مانده فرودگاه مشهد توسط آستان قدس رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..