تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف: برجام پابرجا خواهد ماند/باید با ایران زبان احترام سخن گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر امور خارجه در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» تأکید کرد که تهدیدها بر ایران بی‌اثر است و باید با زبان احترام با ایران صحبت کرد.
 
به گزارش انتخاب، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» گفت تصور می‌کند که توافق هسته‌ای پابرجا بماند.
 
آقای ظریف در پاسخ به سوال این شبکه در مورد هشدار دولت آمریکا به ایران، گفت: «ایران به نوع ادبیات ایالات متحده عادت دارد و چنین ادبیاتی روی ما اثرگذار نیست.»
 
وی افزود: «معتقدم که اگر تصمیم می‌گرفتند که از زبان احترام، زبان منافع دوجانبه، نتیجه بهتری داشت و ایرانی‌ها هم پاسخ مثبت‌تری می‌دادند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف: برجام پابرجا خواهد ماند/باید با ایران زبان احترام سخن گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..