تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3000 متر مربع از بازار مسکو در آتش سوخت

بزرگ ترین بازار مصالح و لوازم ساختمانی مسکو دچار آتش سوزی شد و سه هزار متر مربع از اماکن تجاری آن سوخت.

به گزارش ایرنا، این آتش سوزی عصر امروز (یکشنبه) در بازار مصالح ساختمانی میتیشی در شمال شرق مسکو رخ داد و بیش از 100 مامور آتش نشان در خاموش کردن حریق شرکت داشتند.

دفتر مطبوعاتی اداره موقعیت های اضطراری منطقه مرکزی روسیه اعلام کرد: آتش محدوده ای به وسعت چهار هزار متر را فرا گرفت و سقف سه هزار متر از اماکن تجاری فرو ریخت.

ماموران آتش نشانی توانستند پس از پنج ساعت آتش را مهار کنند و اقدام ها برای خاموش کردن کامل حریق جریان دارد.

این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.
آتش سوزی در مناطق مختلف روسیه بویژه دورافتاده هر ساله بیش از 10 هزار قربانی می گیرد و بالاترین تلفات مربوط به سال 2012 است که با بیش از 162 هزار واقعه حریق، 11 هزار و 750 نفر جان خود را از دست دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3000 متر مربع از بازار مسکو در آتش سوخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..