تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال عکس های بدون حجاب همسر علی دایی + عکس

جنجال عکس های بدون حجاب همسر علی دایی + عکس

به تازگی عکس همسر علی دایی در حالی که بدون حجاب است در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش عده ای را به همراه داشته است. پورتال وهاران در این مقاله عکس جدید همسر علی دایی را برای شما عزیزان منتشر می کند.

«با توجه به فرهنگ کشور عزیزمان، این عکس ها به صورت سانسور شده منتشر می شود»

عکس کشف حجاب همسر علی دایی

جنجال عکس های بدون حجاب همسر علی دایی + عکس

جنجال عکس های بدون حجاب همسر علی دایی + عکس

جنجال عکس های بدون حجاب همسر علی دایی + عکس

بیوگرافی علی دایی

علی دایی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ – اردبیل) بازیکن سابق، مربی فوتبال، و تجارت‌پیشه اهل ایران است. او زننده بیشترین گل ملی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران است. وی در سال ۱۹۹۹ بازیکن سال آسیا شد.

دایی سابقه بازی در تیم‌های استقلال اردبیل، تاکسیرانی، بانک تجارت، پرسپولیس، السد قطر، آرمینیا بیله‌فلد، بایرن مونیخ، هرتابرلین، الشباب امارات، صباباتری و سایپا را دارد.

علی دایی از ژوئن ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۳ عضو کمیته فنی فیفا بود. او فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در رشته متالورژی و نیز مؤسس و مدیر شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

او در ۱۴۹ بازی ملی، ۱۰۹ گل به ثمر رسانده است و هم‌اکنون به‌عنوان بهترین گلزن بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال مردان جهان شناخته می‌شود.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال عکس های بدون حجاب همسر علی دایی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..