تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشمزه روز: چیزاستیک در نان حلقه ای [تماشا کنید]

این غذا را با گوشت دنده که به صورت ورقه ای تهیه شده درست می کنند، اما می توانید گوشت را به صورت چرخ کرده تفت دهید تا در میان خمیر حالت فشرده تری هم داشته باشد. سس مخصوص این خوشمزه روز هم سس پنیر است اما با توجه به ذائقه خود می توانید از سس های دلخواه خود استفاده کنید.

مواد لازم

۴ قاشق غذاخوری کره ۴۵۰ گرم گوشت دنده ورقه ای یا چرخ کرده ۱ عدد پیاز پوست کنده و خلالی شده ۱ عدد فلفل دلمه ای سبز خلالی شده ۱ قاشق چایخوری پودر سیر ۲ بسته خمیر کروسان آماده نمک و فلفل سیاه ۱ تخم مرغ + ۱ قاشق غذاخوری آب ادویه ایتالیایی

طرز تهیه

فر را با دمای ۱۸۵ درجه سانتی گراد گرم کنید. در یک تابه متوسط، نیمی از کره را ریخته و گوشت چرخ کرده را درون آن بریزد و تفت دهید تا کمی سرخ شوند. گوشت را از تابه خارج کرده و پیاز و فلفل دلمه ای را به همراه پودر سیر بریزید و تفت دهید تا کاراملی شوند. یک قالب گرد پیتزا را با روغن چرب کنید. خمیرهای مثلثی کروسان را دور تا دور آن بچینید. برای اینکه بخش میانی به خوبی به صورت یک دایره خالی بماند می توانید از یک پیاله یا لیوان کمک بگیرید. آن را در وسط قالب گذاشته و خمیرها را در اطرافش به گونه ای بچینید که قاعده مثلث در وسط و نوک آن در بخش بیرونی باشد. در بخش میانی یک ردیف دیگر خمیر بچینید که مواد داخلی از حلقه نان بیرون نریزند. روی آن ها مخلوط گوشت را ریخته و سپس ۱۰ اسلایس پنیر را روی گوشت ها قرار دهید. خمیرها را جمع کنید. تخم مرغ را هم زده و آب به آن اضافه کنید. سپس با قلم مو روی سطح خمیر بمالید. در آخر ادویه ایتالیایی (مخلوط سبزیجات معطر) بپاشید. حلقه نان را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه درون فر بگذارید تا سطح آن کاملا طلایی شود. این چیزاستیک را با سس پنیر سرو کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشمزه روز: چیزاستیک در نان حلقه ای [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..