تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیفیت برتر دارو صرفاً فقط مواد اولیه نیست

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، رضویان در نشست خبری رونمایی و معرفی نخستین آلبوم سلامت روان به خوانندگی محمدرضا فروتن با گرامی داشتن یاد مرحوم عبیدی به عنوان بینانگذار نخستین شرکت داروسازی ایران، اظهار داشت: مرحوم عبیدی همیشه بر کیفیت داروی ایرانی تاکید داشت و توصیه می‌کرد که بیماران ایرانی باید بهترین داروهای تولید داخل را مصرف کنند. 

وی تصریح کرد: البته کیفیت برتر دارو صرفاً فقط مواد اولیه نیست، بلکه تجهیزات و نیروی انسانی نیز دخیل است که باعث افزایش کیفیت می‌شود، ما نیز در شرکت داروسازی عبیدی تلاش می‌کنیم تا برند داروهای باکیفیت ایرانی را در منطقه معرفی کنیم.

رضویان درباره وضعیت صادرات و فروش داروهای برند ایرانی در منطقه توضیح داد: هم اکنون در عراق، کشورهای آسیای میانه و افغانستان فروش دارو داریم کما این که صادرات دارو کار آسانی نیست، ولی در تلاشیم تا 25 محصول دارویی ایران را در کشور عراق برای فروش ثبت کنیم. 

مدیرعامل شرکت داروسازی عبیدی با تشریح ادامه برنامه‌های این شرکت داروسازی در زمینه مسئولیت اجتماعی با محوریت موسیقی، خاطرنشان کرد: این شرکت داروسازی به عنوان نخستین و قدیمی‌ترین شرکت داروسازی ایران سالانه 20 مولکول جدید دارویی نیز وارد بازار دارویی کشور کرده است. 

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیفیت برتر دارو صرفاً فقط مواد اولیه نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..