تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه‌گذاری ۱۱۰۰میلیاردی برای احداث کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نادری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در مدت آغاز عملیات اجرایی کارخانه لاستیک سازی خرم آباد زیرساخت های آب، برق و گاز را احداث کرده ایم، اظهار داشت: با همکاری آب منطقه ای چند چاه برای تامین آب این کارخانه حفر شده بود اما این چاه ها دبی لازم را نداشتند و با نامه نگاری های صورت گرفته مقرر شد سالانه ۱.۴ میلیون مترمکعب آب از کاکارضا برای این پروژه تخصیص دهند.

وی با بیان اینکه برای تامین برق این کارخانه نیز با شرکت برق باختر قرارداد بسته ایم، تصریح کرد: همچنین در ابتدای کار ۴۴ هکتار زمین و پس از آن نیز ۱۶ هکتار زمین برای اجرای این پروژه خریداری شد.

نماینده شرکت لاستیک سازی خرم آباد با تاکید بر اینکه کار تسطیح زمین های این پروژه از ۱۷ بهمن ماه آغاز شده است، افزود: همزمان با اجرای کار تسطیح زمین های این پروژه، سیل بند نیز احداث می شود.

نادری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری این پروژه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است، گفت: تجهیزات این کارخانه نیز به تناسب و هم سو با پیشرفت پروژه خریداری می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه‌گذاری ۱۱۰۰میلیاردی برای احداث کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..