تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وام مسکن مهر افزایش یافت/اعطای تسهیلات مسکن روستایی با سود ۵ درصد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی احمدی عصر امروز یک شنبه در نشستی خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه تلاش می کنیم تا پایان خرداد سال ۱۳۹۶ تمامی مسکن های مهر که در اختیار بانک مسکن بود تعیین تکلیف شود، افزود: باید تقریبا ۱۶ هزار واحد از کل ۹۲ هزار واحدی که در اختیار بانک مسکن بود، تا پایان خرداد ماه سال آینده تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه بانک مسکن آمادگی تامین مالی پروژه ها را دارد، ادامه داد: در سال ۹۵ بانک مسکن توانست در پرداخت تسهیلات رشد ۱۰۰ درصدی داشته باشد، افزود: ۷۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال جاری پرداخت شده است که از این میزان ۹۵ درصد مربوط به بخش مسکن است.

احمدی با تاکید بر اینکه در تسهیلات خرید مسکن رشد ۱۳۰ درصدی داشته ایم، افزود: برای ۳۱۰۰ واحد تسهیلات بازسازی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی از اعطای تسهیلات مسکن روستایی با سود ۵ درصد خبر داد و گفت: ۲۵۰۰ مورد تسهیلات روستایی نیز پرداخت شده است. یک هزار و ۵۰۰ فقره نیز تسهیلات ازدواج پرداخت شده است درحالیکه سهمیه ما ۵۰۰ مورد بود و در این خصوص نیز رشد سه برابری داشته ایم.

احمدی با بیان اینکه تا پایان سال مردم برای تسویه مطالبات معوقات از بخشودگی کل جرائم می توانند استفاده کنند، ابراز داشت: در مورد مسکن اجتماعی هنوز بخشنامه ای برای ما اعلام نشده است. در اعطای وام نیز بانک مسکن رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وام مسکن مهر افزایش یافت/اعطای تسهیلات مسکن روستایی با سود ۵ درصد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..