تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز و قرآن نجات بخش زندگی انسانهاست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قریش موسوی روز یکشنبه در جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید و برگزیدگان قرآنی کارگری که با حضورمجتبی نورانی معاون فرهنگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از کارگران و کارآفرینان نمونه استان در سالن اجتماعات اداره کار قزوین برگزار شد اظهارداشت: در جامعه اسلامی باید در همه شئون شاهد ترویج فرهنگ نماز باشیم و محافل قرآنی در آن زیاد باشد.

وی اضافه کرد: قرآن جان داروی دلها و شفاست و برنامه زندگی همه انسانهاست و انس با آن موجب سعادت و آرامش دنیا و آخرت می شود.

قریش موسوی بیان کرد: حتی خواندن نماز از یک زاویه برای خارج کردن قرآن از مهجور شدن است لذا توصیه شده روزی ۵۰ آیه قرآن تلاوت شود تا آرامش پیدا کنید.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اضافه کرد: وظیفه مسلمانان این است که قرآن را از مهجور بودن خارج کنند لذا در همه محیط ها اعم از مدارس، منازل، ادارات، محیط های کارگری، مساجد، حسینیه ها باید خواندن قرآن را رواج دهیم.

تدبر و فهم قرآن و عمل به دستورات آن ضروری است

موسوی گفت: فقط خواندن قرآن کافی نیست بلکه باید در ایات الهی تدبر و فهم کنیم و پس از درک آن به دستورات انسان ساز آن عمل کنیم.

وی اضافه کرد: گفتن از قرآن و عمل نکردن به آن یک آفت است که باید از آن پرهیز کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز و قرآن نجات بخش زندگی انسانهاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..