تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: بازی Cities: Skylines برای کنسول ایکس‌باکس وان در راه است

تماشا کنید: بازی Cities: Skylines برای کنسول ایکس‌باکس وان در راه است

بازی Cities: Skylines دو سال است که برای کامپیوتر‌های شخصی منتشر شده و حالا استودیو تانتالوس مدیا در پی پورت کردن این بازی برای ایکس‌باکس وان  هستند. بنابر اعلامیه کمپانی پارادوکس، ناشر این بازی، نسخه ایکس‌باکس وان Cities: Skylines در فصل بهار منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Cities: Skylines توسط استودیو کلوسال اردر ساخته و در سال ۲۰۱۵ از سوی کمپانی پارادوکس برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد. حال استودیو تانتالوس مدیا در پی پورت کردن این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان و همچنین بهینه‌سازی آن برای استفاده از کنترلر هستند.

 

فردریک وستر، مدیر عامل استودیو پارادوکس درباره نسخه ایکس‌باکس وان این محصول گفت:

 

استودیو پارادوکس به انتشار و پشتیبانی بازی‌های ساخت و سازی افتخار می‌کند و ما خوشحالیم که قرار است این تجربیات منحصر به فرد را برای کنسول‌ها نیز ارائه دهیم. بازی Cities: Skylines منجر به تشکیل یکی از بزرگترین انجمن‌های فعال طرفداران مربوط به استودیو پارادکس است. به همین دلیل ما مشتاقانه در انتظار خوش‌ آمد گویی به کاربران ایکس‌‌باکس وان در این مجموعه هستیم و من مشتاق دیدن شهر‌ها و ساختمان‌هایی هستم که آن‌ها خواهند ساخت.

 

تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که گیم‌پلی بازی را در کنسول ایکس‌باکس وان نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

 

 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: بازی Cities: Skylines برای کنسول ایکس‌باکس وان در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..