تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار فروش بازی Terraria به ۲۰ میلیون نسخه رسید

آمار فروش بازی Terraria به ۲۰ میلیون نسخه رسید

استودیوی ری‌لاجیک رسما اعلام کرد که موفق به فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ای بازی Terraria شده است. آمار به دست آمده از این بازی دو بعدی ۲۰ دلاری، تا پایان سال ۲۰۱۶ بوده و به احتمال فراوان طی دو ماه گذشته باز هم توانسته فروش موفقیت‌آمیز خود را ادامه دهد. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

 

 بازی دو بعدی سندباکس Terraria در سال ۲۰۱۱ برای پلتفرم پی‌سی منتشر شد و موفقیت‌های بعد از آن باعث شد تا شرکت Games 505 آن را برای گوشی‌های‌هوشمند و سپس کنسول‌های بازی نیز منتشر کند.


استودیوی ری‌لاجیک با انتشار آمار فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ای این بازی اعلام کرد که از حمایت مخاطبان این بازی بسیار خشنود است:

 

ما آمار به دست آمده را مدیون تک‌تک کاربران این بازی هستیم. حمایت هواداران و وفاداری بی‌حد و اندازه‌ی آن‌ها باعث شده تا این بازی هرروز پیشرفت قابل‌توجهی را داشته باشد. بازی کوچک‌ ما حالا تبدیل به بازی با محتوای کامل شده و کیفیت آن نیز بهبود یافته است. ما برنامه‌های بیشتری نیز برای این بازی در نظر گرفته‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم تا‌ آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

این بازی در زمان عرضه تنها ۲۵۰ آیتم داشت و حالا با استقبال کاربران تعداد آیتم‌های بازی به بیش از ۳۸۰۰ آیتم رسیده است. از دیگر آمار و ارقام منتشر شده‌ی این بازی می‌توان به تعداد دشمن‌های بازی اشاره کرد که در ابتدا تنها ۶ دشمن در بازی وجود داشته اما این تعداد امروز به ۲۵ رسیده است. در زمان عرضه، تعداد باس‌های بازی ۳ عدد بوده که به گفته‌ی استودیوی ری‌لاجیک، در سال ۲۰۱۶ تعداد باس‌های بازی به ۱۶ عدد رسیده است.

 

Terraria
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار فروش بازی Terraria به ۲۰ میلیون نسخه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..