تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جی ام، تویوتا و لیفت خواستار وضع قوانین استاندارد برای خودروهای خودران شدند

جی ام، تویوتا و لیفت خواستار وضع قوانین استاندارد برای خودروهای خودران شدند

به نظر می رسد هیچگونه قوانین استانداردی در خصوص خودروهای خودران در آمریکا وجود ندارد. به همین دلیل هم زمانی که فعالیت خودروهای خودران اوبر در کالیفرنیا متوقف شد، اوبر به راحتی خودروها و برنامه مورد نظر خود را به آریزونا، ایالتی که خودروهای خودران را با آغوش باز پذیرفت منتقل کرد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


به همین دلیل هم کاملا منطقی است که تعدادی از کمپانی های خودروسازی، در خواستی را به دولت فدرال آمریکا ارایه دهند و تقاضای وضع قوانینی استاندارد در حوزه تست و کاربرد اتومبیل های خودران را داشته باشند. این کمپانی ها شامل تویوتا، جی ام و لیفت هستند و در کمال تعجب، تسلا، اوبر و وایمو در این اقدام با سایر کمپانی ها همراه نشدند.


در اظهاریه ای که مایکل ابلسون از کمپانی جی ام ارایه داده گفته شده:

خودروهای خودران با مشکلات رانندگی تحت تاثیر مواد و الکل مواجه نیستند، با زنگ تلفن حواسشان پرت نمی شود، در حین خواب آلودگی و با بی توجهی نمی رانند، و سرعت آنها با محدوده سرعت تعیین شده طبق قوانین هماهنگ است. سال ها، ما خودروسازان، منابع خود را برای محافظت از سرنشینان خودروها در هنگام رخداد تصادفات اختصاص داده ایم. حالا، با گسترش فناوری، این شانس را داریم که تصادفات را بطور کلی حذف کنیم.


نمی دانیم پایان این اظهارنامه به کجا ختم می شود، ولی قطعا به وضع قوانینی در این زمینه نیاز است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جی ام، تویوتا و لیفت خواستار وضع قوانین استاندارد برای خودروهای خودران شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..