تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم استقلال برای رویارویی با الاهلی آماده می شود+عکس

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛
اعضای تیم استقلال ساعت 18:30 دیروز تهران را به مقصد امارات ترک  کرد تا برای بازی با الاهلی آماده شود اما سرمربی تیم استقلال در این سفر تیمش را همراهی نخواهد کرد.

در این بین اینستاگرام باشگاه الاهلی مطلبی را در پی ورود تیم استقلال به امارات منتشر کرد:

تیم استقلال تهران، امروز بعد از ظهر به دبی رسید و قرار است فردا بعدازظهر، تمرین های پایانی خود را در استادیوم راشد انجام دهد تا برای مسابقه با تیم الاهلی امارات، آماده شود.

" احمد مالی" عضو کمیته مدیریت و برنامه ریزی امور باشگاه الاهلی و " اسماعیل البنا" مدیر باشگاه الاهلی، "حسین کرم" و " حسن عبدالله" از اعضای کمیته روابط عمومی الاهلی به استقبال بازیکنان استقلال رفتند.

تیم استقلال برای رویارویی با الاهلی آماده می شود+عکس

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم استقلال برای رویارویی با الاهلی آماده می شود+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..