تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان لیگ کشتی محلات مشهد

پایان لیگ کشتی محلات مشهد با معرفی تیم های برتربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد گفت: لیگ کشتی محلات مشهد یادواره شهید بابانظر در قالب هفتمین المپیاد ورزشی محلات با حضور 29 تیم کشتی در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان و با برگزاری هزار رقابت به پایان رسید.
مجتبی مجد افزود: در پایان پیکارهای کشتی رده سنی نونهالان تیم های بهاران خراسان،مدرسه کشتی خدایی و شهید چدانی به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
او اظهار داشت:در پایان پیکارهای رده سنی نوجوانان هم تیم های مدرسه کشتی خدایی،فرش مشهد و راه آهن خراسان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
مسئول تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی و پرورش استعدادهای برتر رشته کشتی از سنین پایه عنوان کرد.
انتهای پیام// ا ه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان لیگ کشتی محلات مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..