تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان دور نهم رقابتهای بین المللی شطرنج جام فردوسی

پایان دور نهم رقابتهای بین المللی شطرنج جام فردوسیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت:تا پایان دور نهم مسابقات بین المللی شطرنج جام فردوسی در مشهد،استاد بزرگ ماکسیم چیگایف از ایران ، استاد بین المللی تولون فگین از قرقیزستان و استاد بزرگ پویا ایدنی از ایران به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند.
او اظهار داشت:سیاوش وجدانی به عنوان نماینده خراسان رضوی هم تا پایان دور نهم در بین 10 شطرنج باز برتر این مسابقات قرار دارد.
مسابقات شطرنج جام فردوسی با حضور 300 شطرنج باز از 18 کشور جهان در 11 دور به روش سوئیسی تا دوم اسفند در مشهد ادامه دارد.
انتهای پیام// ا ه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان دور نهم رقابتهای بین المللی شطرنج جام فردوسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..