تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط هنرمندان همدم روی دیگرخطوط افتاد

خط هنرمندان همدم روی دیگرخطوط افتادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گروه تئاتر موسسه‌ی همدم در نخستین جشنواره‌ی تئاتر رادیویی معلولین با نمایش «خط روی خط» چنان خوش درخشید که موفقیت دیگر گروههای شرکت‌کننده را تحت‌الشعاع خود قرار داد.
در مراسم اختتامیه‌ی نخستین جشنواره‌ی تئاتر رادیویی معلولین خراسان رضوی که با عنوان «زندگی» در سالن اجتماعات مجموعه‌ی کارگران مشهد برگزار شد دکتر فیروزی(معاون توانبخشی بهزیستی استان ودبیر جشنواره) ضمن ارائه‌ی تعریفی از توانبخشی و مروری بر سیر تطور شرایط معلولین، به دوران طلایی معلولیت و تغییر تعاریف قدیمی اشاره و در نهایت بر نقش و اهمیت هنر برای ایجاد ظرفیت بیان و معرفی توانمندی برای این قشر تاکید کرد.
همچنین دکتر سپهری (رئیس موسسه‌ی کار و تامین اجتماعی تهران) و دکتر پوریوسف(مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی) دیگر سخنرانان مراسم بودند که هرکدام ضمن تقدیر و تحسین این حرکت، به بیان بخشی از دغدغه‌های خود پیرامون بهزیستی و توانبخشی معلولین پرداختند.
در پایان این مراسم برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر اعلام شد:
جایزه‌ی دوم کارگردانی برای جوادغفوری‌منش(هیچ نمایش حائز رتبه‌ی اول نشد).
جایزه‌ی سوم نویسندگی مشترک برای مهدی سیم‌ریز.
جایزه‌ی بهترین بازیگری زن برای  مهتاب آل‌عباسیان.
تقدیر بازیگری زن از افسانه جاودانی و شقایق گرامیان.
جایزه‌ی سوم بازیگری همراه مرد برای وحید غلامی.
جایزه‌ی اول بازیگری زن همراه براي نسا بنی‌هاشمی.
جایزه‌ی سوم بازیگری زن همراه برای شادی حمیدی.
اجرای دوقطعه موسیقی و اجرای برش‌هایی از نمایش‌های رادیویی شرکت کننده در جشنواره توسط برگزیدگان، اجرای مهتاب آل‌عباسیان (دختر هنرمند همدم) از دیگر برنام های اجرا شده در این مراسم بود.
انتهای پیام// ف ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط هنرمندان همدم روی دیگرخطوط افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..