تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




200 معتاد پارس آبادی توسط انجمن معتادان گمنام نجات بافتند/ دستگیری 280 نفر در ارتباط با مواد مخدر

ساعت: 20:00 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043565

معاون فرماندار پارس آباد گفت: با فرهنگ سازی که در بین مردم شده 200 نفر از معتادان شهرستان پارس آباد از طریق انجمن معتادان گمنام نجات یافته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، عدالت حاجی پور امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد در خصوص مشارکت مردم و مسئولان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواد مخدر اظهار کرد: امروز بلای خانمان سوز اعتیاد دامن همه را گرفته است و این امر باید بصورت ریشه ای با هماهنگی تمامی مسئولان بررسی و برطرف شود.

وی مهمترین دغدغه جامعه را موضوع مواد مخدر دانست و از تمامی مسئولان بویژه شهرداری، بهزیستی و ارشاد اسلامی خواست با تمامی توان برای مقابله با آسیب های اجتماعی مواد مخدر اقدام کنند.

معاون فرماندار پارس آباد، ایجاد نمایشگاه های ترک اعتیاد و اثرات سوء آن در مدارس و دانشگاه ها را برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی مفید دانست و گفت: با فرهنگ سازی که در بین مردم شده 200 نفر از معتادان شهرستان پارس آباد از طریق انجمن معتادان گمنام نجات یافته اند.

حاجی پور همچنین از کشف و ضبط بیش از 42 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری تعداد 280 نفر در سال جاری در شهرستان پارس آباد مغان خبر داد.

 

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «200 معتاد پارس آبادی توسط انجمن معتادان گمنام نجات بافتند/ دستگیری 280 نفر در ارتباط با مواد مخدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..