تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زومیت نویسنده استخدام می‌کند

زومیت در راستای گسترش فعالیت خود استخدام می‌کند.

اگر تصور می‌کنید دانش لازم برای فعالیت به عنوان نویسنده در زومیت را دارید، سخت‌کوش هستید، به موضوعات کسب‌وکار، مدیریت، استارتاپ‌ها، اخبار و رویدادهای پیرامون آن‌ها علاقه دارید و از نوشتن در یکی از بهترین وب‌سایت‌های فارسی لذت می‌برید، الان بهترین زمان برای پیوستن به زومیت است.

 زومیت روزانه پذیرای بیش از ۱۵۰ هزار نفر بازدیدکننده و بیش از ۴۵۰ هزار بازدید است. ماهانه حداقل ۴.۵ میلیون نفر از زومیت بازدید می‌کنند. در حال حاضر زومیت یکی از بهترین وب‌سایت‌های حوزه فناوری کشور به شمار می‌رود.

موقعیت شغلی: نویسنده

مشخصات فردی

تسلط کامل به زبان انگلیسی آشنا با اصول و قوانین نگارش روزنامه‌نگاری حداقل سن ۲۲ سال دانش فنی حداقلی و علاقه به موضوعات مدیریتی، کسب‌وکار، استارتاپ‌ها، مباحث حقوقی و مالی کسب‌وکارها و پیشرفت شخصی دارای روحیه کار تیمی، خلاق و باپشتکار حداقل یک سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی تولید محتوا

شرایط کاری زومیت

نیمه وقت

اگر مشخصات خود را به مواردی که در بالا اشاره شد، نزدیک می‌بینید؛ رزومه و اطلاعات تماس خود را به آدرس job[@]zoomit.ir ارسال کنید. لطفا در موضوع نامه عبارت Journalist را ذکر کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زومیت نویسنده استخدام می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..