تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوازم خانگی میدیا با گارانتی بانیان الکترونیک در کشور عرضه می‌شود

ظهر امروز و در سمیناری خبری که در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، شرکت بانیان الکترونیک به عنوان نماینده رسمی محصولات میدیا (Midea) در ایران معرفی گردید.

در ابتدای این مراسم که با حضور خبرنگاران، مدیران شرکت بانیان الکترونیک و میدیا انجام می‌شد، شهریار امیری، رییس هیات مدیره بانیان الکترونیک بر روی صحنه آمد و گفت: میدیا کار خودش را با کولرها آغاز کرد و در سال ۱۹۹۵ بخش لوازم خانگی را نیز به آن افزود. کاری که بانیان انجام داده این است که در بین محصولات میدیا بهترین‌ها را انتخاب کرده است.

پس از امیری، نوبت به مدیر کل شرکت میدیا در خاورمیانه، الویس وان رسید تا به ایراد سخنرانی بپردازد. وی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: امروز روز مهمی برای میدیا در ایران است و می‌خواهیم شریک تجاری جدید خودمان را معرفی کنیم. میدیا یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیاست. در راستای سیاست‌های توسعه میدیا در بازارهای جهانی، این شرکت به ۵۰۰ شرکت برتر دنیا در سال گذشته افزوده شد. برخلاف بسیاری از شرکت‌های چینی، میدیا سیاستش این است که به جای صادرات سنتی به کشورهای هدف از شرکت‌های نماینده که پیشرو در بازارهای خودشان هستند، استفاده کند و بدون شک ایران یکی از بازارهای استراتژیک برای میدیا محسوب می‌شود. بازاری که پتانسیل بسیار زیادی برای رشد چند برابری نسبت به شرایط فعلی دارد.

ما در میدیا معتقد هستیم که با شراکت با شرکت‌های محلی رشد خواهیم داشت. هدف ما ارایه محصولاتی است که باعث می‌شود خانواده‌ها محیط باارزش‌تری در خانه داشته باشند و لحظات بهتری را با خانواده خود بگذرانند. بر اساس تجربه‌ای که ما از بازار ایران داریم، مشتری ایرانی همیشه دنبال کالای با کیفیت و طراحی قابل قبول است که ما در کنار این دو ویژگی، قیمت مناسب را هم اضافه می‌کنیم تا مشتری ایرانی را راضی نماییم. از این جهت علاوه بر آنکه کالای با کیفیت عرضه می‌کنیم، با خدمات پس از فروش، خیال مصرف کننده را بابت کیفیت کالا راحت خواهیم کرد.

به کمک شرکت بانیان از همان مرحله شروع ما بهترین کالاهای میدیا را از سراسر جهان جمع کردیم و در کنار این کیفیت، بهترین گارانتی ممکن در بازار را هم عرضه خواهیم کرد. خیلی هم از همکاری با شرکت بانیان خوشحال هستیم و استراتژی‌های این شرکت هماهنگ با سیاست‌های جهانی میدیا است.

پس از صحبت‌های الویس، نوبت به رضا جابری، مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران رسید تا به ایراد سخنرانی بپردازد. وی صحبت‌های خودش را با توضیحاتی درباره همکاری شرکت میدیا و بانیان شروع کرد و گفت: با توجه به سابقه زیاد شرکت بانیان در این حوزه، ما امید زیادی داریم که همکاری این دو برند بزرگ منجر به رضایت مصرف کننده شود. ما در وهله اول به دنبال این هستیم که کیفیت را به هیچ عنوان قربانی نکنیم و این بیزینس ما تبدیل به نقطه تقدیر ایرانیان از یک شرکت چینی شود. شرکت میدیا در واقع تولید کننده بسیاری از لوازم خانگی است که در بازار می‌شناسیم اما از سال ۲۰۱۵ سیاست آن بر این است که پس از ۵۰ سال تولید کالا برای برندهای اروپایی و آمریکایی، شروع به تولید فقط با نام خودش کند.

ایران یکی از استراتژیک‌ترین بازارهای میدیا است و محصولاتی که ما در ایران عرضه می‌کنیم، در رده اول قرار دارد. شرکت میدیا به استناد آمارهای موجود از مراکز مختلف تحقیقاتی، در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم خانگی دنیاست و با فروش بیش از ۲۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶، با یک فاصله قابل قبول سایر تولید کنندگان را جا گذاشته و یکی از بازیگران اصلی این صنعت است که می‌تواند روند سازی کند.

این شرکت در سال ۱۹۶۸ یک کارگاه بسیار کوچک با ۲۳ کارگر بود که محصولات پلاستیکی تولید می‌کرد اما در سال ۱۹۸۰ با تولید اولین پنکه ورود خودش را به بازار اعلام نمود. میدیا در طی ۱۰ سال، تولید لوازم خانگی خودش را کامل کرد و در دهه ۹۰ طی شراکت با برندهای بزرگی چون بوش، به افزایش دانش فنی و قالیت‌های تولیدی اختصاص داد و از سال ۲۰۰۰ شروع به ورود در بازارهای جهانی کرد. این شرکت از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۵ در حدود ۴۵ درصد در این بازار فشرده رشد داشت و طی آمارها در حال حاضر از تمام رقبا پیشی گرفته است.

کیفیت کالاهای میدیا منتج شده از تحقیق و توسعه بسیار قوی است که این شرکت دارد. میدیا معتقد است که هر ساله نزدیک به ۴ درصد درآمد خود را صرف تحقیق و توسعه کند که تنها برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی چنین کاری می‌کنند. تا به حال ۳۴هزار پتنت یا حق امتیاز اختراع در حوزه لوازم خانگی برای آن ثبت شده و سالانه حدود ۵۵۰۰ اختراع یا ابداع توسط مراکز مختلف میدیا ثبت می‌شود.

ایران یکی از بازارهای استراتژیک برای ماست که امیدواریم حضور موفقی در آن داشته باشیم. با ورود بیزینس‌های جدید چون روباتیک و خانه‌های هوشمند، این موارد جز پلن‌های جدید و آینده میدیا قرار می‌گیرد.

نفر آخر برای سخنرانی، مرتضی وحیدی، مدیر خدمات پس از فروش بانیان الکترونیک بود که بر روی صحنه آمد و گفت: وجه تمایز یک برند تنها به کیفیت محصول خلاصه نمی‌شود و امروزه مشتریان خیلی هوشمندانه نکات پس از فروش محصولی که تهیه می‌کنند را در نظر می‌گیرند. ضمانت نامه‌هایی که بانیان در اختیار مشتریان قرار داده، به عنوان یک ارزش افزوده محصول بوده و طولانی‌ترین ضمانتی است که به دست مشتریان رسیده و نشان از بالا بودن کیفیت محصولات دارد.

در مجموعه خدمات پس از فروش بانیان، ما آموزش‌های مستمری را فراهم کردیم، دانش فنی تکنسین‌ها را در نظر گرفتیم، استفاده از نرم‌افزارهای خوب و حرفه‌ای که به واسطه آن بتوانیم گزارش‌های خوبی از شهرستان‌ها و ارزیابی عملکرد خودمان باشد تهیه کردیم و در نهایت مهم‌ترین انگیزه ما این است که مشتری مداری کنیم و رضایت وی را فراتر از چیزی که حتی در نظر می‌گیرد، فراهم سازیم.

پس از صحبت‌های مدیر خدمات پس از فروش، نوبت به پرسش و پاسخ رسید که گزیده‌ای از آن را در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

ما با کیفیت‌ترین کالای ممکن را وارد بازار ایران کردیم و به جرات می‌توانیم بگوییم که کامل‌ترین پکیج محصولات کوچک آشپزخانه را عرضه می‌کنیم. همین طور درباره ظرف‌شویی‌های رومیزی کالای جدیدی را وارد کردیم که دیسپلی تاچ دارند، جاروبرقی جدیدی به نام ترمیناتور را عرضه می‌کنیم که علی‌رغم بزرگ بودن، کم‌ترین صدا را دارد.

ما افتخار داریم که بگوییم شرکت بانیان برای محصولات کولر گازی به جای ۱۸ ماه، ۳۰ ماه ضمانت را ارایه خواهد داد که این عدد برای کمپرسورهای کولرها ۶۰ ماه و برای یخچال‌ها ۱۲۰ ماه است، یعنی بیش از دو برابر چیزی که سازمان حمایت از مصرف کننده در نظر گرفته و این در نوع خودش بی‌نظیر بوده و تا به حال در ایران اتفاق نیفتاده است.

در وهله اول ما تصمیم گرفتیم تا تمام کالاهای میدیا را به صورت کامل وارد بازار کنیم زیرا کیفیت برای ما بسیار مهم است و پس از آنکه مشتری ایرانی کیفیت این محصولات را لمس کرد، به سمت تولید کامل این محصولات حرکت کنیم و صرفا به دنبال مونتاژ و یا یک تولید ساده نیستیم. از آنجایی که سیاست هر دو مجموعه در وهله اول این است، این مورد اتفاق نخواهد افتاد مگر آنکه اطمینان حاصل شود که کالاها با کیفیت مورد نظر تولید می‌شود.

شرکت بانیان همکاری با پاناسونیک را در دو سال پیش قطع کرد و به نوعی آن را پس دادیم، دلیلش هم این است که شرکت‌های ژاپنی توانایی رقابت با کیفیت و قیمت فعلی بازار را نداشته و اگر دقت کرده باشید، این برندها یکی یکی در حال از بین رفتن هستند! نمایندگی قبلی میدیا هم تا زمانی که قراردادش ادامه داشته، فعالیت می‌کرده اما در حال حاضر فعالیت ما در بازرگانی ثبت شده و به عنوان تنها نماینده کولر گازی و لوازم خانگی میدیا در ایران هستیم.

در انتها، گالری تصاویری از محصولات جدید میدیا در ایران را مشاهده می‌کنید.

محصولات جدید میدیا در ایران






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوازم خانگی میدیا با گارانتی بانیان الکترونیک در کشور عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..