تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعایت اخلاق درکنار سرعت و انتقال اخبار ضروری است

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در سومین جلسه 'اخلاق در رسانه' که به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز روزیکشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در کرج برگزار شد با اشاره به اینکه انسان باید رابطه خود را با اهل بیت‌(ع) احیا و حفظ کند اظهار داشت: باید اخلاق در خبر در کنار رعایت سرعت، انتقال و استحکام خبر حفظ شود.
وی با بیان اینکه اخلاق، خلق است و خلق ملکه درونی است، ادامه داد: اخلاق در مقام عمل نشان داده می‌شود.
حسینی همدانی با اشاره به اینکه انسان اهل گناه، تعادل روحی خود را از دست می‌دهد، بیان کرد: از مهم‌ترین بیماری‌های بشر، دروغ است.
امام‌جمعه کرج با بیان اینکه دورغ 2 بعد فقهی و اخلاقی دارد، اضافه کرد: فقه به ظاهر دروغ و اخلاق به باطن دروغ مربوط است که خود این امر در زمینه‌های سخن گفتن، نیت، عمل، سکوت و رفتار است.
وی با اشاره به اینکه صفات دروغ و صدق، صفات خبر هستند، عنوان کرد: انسان مسلمان هرگز دروغگو نیست و دین با دروغ جمع نمی‌شود، خبرنگار با مسائله دروغ مواجه است و به همین سبب جزء مشاغل پرخطر محسوب می‌شود.
6155/1535خبرنگار:نوشین طهماسبی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعایت اخلاق درکنار سرعت و انتقال اخبار ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..