تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقیب اصلی روحانی در انتخابات آینده هستم/مستقل وارد این عرصه شدم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از سوی جناح خاصی وارد انتخابات 96 می‌شوید یا به صورت مستقل، ادامه داد: بنده کاملاً مستقل هستم البته نمی‌خواهم بگویم که رقیب شخص خاصی هستم اما اگر روحانی نامزد انتخابات شود، رقیب اصلی‌اش بنده هستم.

معاون اجرایی رئیس جمهور سابق در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با عدم حمایت احمدی‌نژاد از  حزب و شخص خاصی در انتخابات آتی، رئیس دولت‌های نهم و دهم از شما حمایت خواهد کرد یا خیر، گفت: احمدی‌نژاد سرور و عزیز بنده است اما در این مورد خودم تصمیم گرفتم و کاملا مستقل هستم.

بقایی در رابطه با اینکه فکر می‌کنید شورای نگهبان صلاحیت شما را تأیید کند، خاطرنشان کرد: هنوز برای قضاوت در این باره زود است اما به هر حال امیدوار هستیم که همه عزیزان کمک کنند و اگر لایق بودم این مسئولیت را به عهده بگیرم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقیب اصلی روحانی در انتخابات آینده هستم/مستقل وارد این عرصه شدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..