تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوچتینو؛ جدی ترین گزینه هدایت بارسلونا

کد خبر: ۴۸۳۴۳۹

۴۰۱  بازدید

نشریه "اکسپرس" ادعا می کند که مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام گزینه اصلی هدایت بارسا در فصل بعد می باشد.

ورزش سه: نشریه "اکسپرس" ادعا می کند که مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام گزینه اصلی هدایت بارسا در فصل بعد می باشد.

 با توجه به شکست سنگین برابر پی اس جی و احتمال بالای حذف از لیگ قهرمانان و همچنین شانس کم بارسا برای فتح لالیگا، به نظر می رسد شاهد ماه های آخر حضور لوییز انریکه روی نیمکت کاتالان ها هستیم.

نشریه انگلیسی "اکسپرس" ادعا می کند که پوچتینو که سابقا هدایت اسپانیول و ساتهمپتون را بر عهده داشته یکی از گزینه های اصلی هدایت بارسلونا است. البتنه سرمربی آرژانتینی تاتنهام به تازگی قرارداد خود را تا سال 2021 با این تیم تمدید کرده و بارسا برای جذب او کار دشواری در پیش دارد.

پوچتینو؛ جدی ترین گزینه هدایت بارسلونا

همچنین وی شش سال و نیم در اسپانیول، رقیب همشهری بارسا بازی کرده و 4 سال نیز هدایت این تیم را بر عهده داشته و این موضوع می تواند یکی از موانع حضور پوچتینو روی نیمکت بلوگرانا باشد.

از اوزه بیو، سرمربی موفق سوسیداد و همچنین خورخه سامپائولی، سرمربی شیلیایی سویا به عنوان دیگر گزینه های پست هدایت بارسا نام برده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوچتینو؛ جدی ترین گزینه هدایت بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..