تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرحله اول آزادسازی غرب موصل به پایان رسید

کد خبر: ۴۸۳۴۳۰

۱۰۶۴  بازدید

فرماندهی نیروهای الحشد الشعبی عراق روز یکشنبه اعلام کرد که مرحله اول و حساس آزادسازی غرب موصل از اشغال تروریست های داعش به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا: فرماندهی نیروهای الحشد الشعبی عراق روز یکشنبه اعلام کرد که مرحله اول و حساس آزادسازی غرب موصل از اشغال تروریست های داعش به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، فرماندهی الحشد الشعبی در بیانیه ای افزود: یگان عملیاتی «العباس» مرحله اول و حساس آزادسازی غرب موصل را به پایان رساند.


در این بیانیه آمده است: یگان العباس تلفات سنگینی را به تروریست های داعش وارد کردند و شمار زیادی از تروریست ها در این عملیات کشته شدند.


بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی اخبار جنگ در نخستین روز آزاد سازی غرب موصل دو روستا از چنگ داعشی آزادشد.


عملیات آزادسازی غرب موصل از امروز یکشنبه 1 اسفند (19 فوریه) 2017 با فرمان حیدر العبادی فرمانده کل قوای مسلح عراق آغاز شده است. نیروهای عراقی ماه گذشته موفق به آزادسازی بخش شرقی این شهر شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرحله اول آزادسازی غرب موصل به پایان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..