تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای «امیر تاجیک» دعا کنید

کد خبر: ۴۸۳۴۲۹

۲۳۵۰  بازدید

ذاکری با درخواست اینکه مردم امیر تاجیک را از دعای خیر خود محروم نکنند، از مشخص شدن جواب آزمایش این هنرمند تا پایان هفته سخن گفت.

خبرگزاری تسنیم: پیمان ذاکری مدیر برنامه های امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با میزان گفت: خدا  را شکر عمل امیر تاجیک انجام شده و براساس بررسی دکتر او، هم اکنون رو به بهبود است.

وی ادامه داد: هم اکنون منتظر نتیجه آزمایش هستیم و امیدواریم که با دعای خیر مردم مشکلی وجود نداشته باشد.

ذاکری تصریح کرد: حدود دو ماه بود که امیر تاجیک در مجرای تنفسی خود احساس ناراحتی می کرد و با توجه به اینکه یک خواننده باید برای خواندن بتواند تنفس راحتی داشته باشد او کمی با مشکل رو به رو بود.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: به چند پزشک مراجعه کردیم و آن ها تاجیک را برای ام آر ای فرستادند.

مدیربرنامه های امیر تاجیک همچنین یادآور شد: با انجام ام آر ای مشخص شد که این توده درحال رشد کردن است و باید سریع جراحی شود و به همین دلیل دیروز این عمل انجام شد و این توده را خارج کردند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل فوری بودن این موضوع ، جواب آزمایش امیر تاجیک تا پایان هفته آماده می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای «امیر تاجیک» دعا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..