تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاریجانی: مدارکی در مورد تصادفات و ثبت چند شرکت ارایه شده از سوی نمایندگان را به کمیسیون اصل 90 ارجاع می دهیم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان عکس های مربوط به تصادفات و فتوکپی چند ثبت شرکت از روزنامه ها را به بنده ارایه دادند که برای بررسی بیشتر، این مدارک را به کمیسیون اصل 90 ارجاع می دهیم.

به گزارش ندای ایرانیان، علی لاریجانی در جلسه نوبت عصر امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی پس از اظهارات وزیر راه و شهرسازی افزود: بحث های مختلفی در جلسه امروز مجلس مطرح شد و وزیر راه و شهرسازی به این صحبت ها پاسخ داد.
وی ادامه داد: برخی از نمایندگان، عکس های مربوط به تصادفات و فتوکپی چند ثبت شرکت از روزنامه ها را به بنده دادند تا درباره آن ها رسیدگی لازم انجام و در صورت لزوم به کمیسیون اصل 90 فرستاده شود.
رییس مجلس گفت: برخی از عکس هایی که به بنده ارایه شد مرتبط با موضوع های مطرح شده نبود اما آن هایی که مرتبط بود را به کمیسیون اصل 90 مجلس ارجاع می دهیم.
لاریجانی افزود: آقای سعیدنژاد که در جلسه امروز نامی از وی برده شد در نامه ای به مجلس اعلام کرده است من لوکوموتیو ندارم و حتی یک پیچ از لوکوموتیو را صاحب نیستم.
وی در پایان از هیات وزیران ، معاون اول رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی برای حضور در جلسه امروز مجلس تشکر کرد. Bookmark and Share X Share



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاریجانی: مدارکی در مورد تصادفات و ثبت چند شرکت ارایه شده از سوی نمایندگان را به کمیسیون اصل 90 ارجاع می دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..