تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست هماهنگی و برنامه ریزی رزمایش الی بیت المقدس در بهاباد

نشست هماهنگی و برنامه ریزی رزمایش الی بیت المقدس در بهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در بهاباد نشست برنامه ریزی و هما هنگی رزمایش الی بیت المقدس با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی و اعضای شورای حوزه و فرماندهان گردانها و پایگاههای مقاومت در بهاباد برگزارشد .

فرمانده سپاه بهاباد هدف از اجرای رزمایش الی بیت المقدس حفظ انسجام و بالا بردن توان آمادگی بسیجیان و نیروهای نظامی شهرستان و در سراسر کشور اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در ابن نشست فرمانده سپاه بهاباد در سخنانی نحوه چگونگی اجرای رزمایبش الی بیت المقدس را تشریح کرد و گفت: رزمایش الی بیت النقدس با استعداد دو گردان از حوزه شهید محلاتی و شهید شوشتری درروزهای 5 و 6 اسفند ماه در اردوگاه قدس بهاباد برگزارمیشو د .

سرگردپاسدار احمد حاجی زاده گفت : رزمایش الی بیت المقدس امسال باطرحی جدید دفاع از کوی وبرزن و امداد ونجات و مبارزه با اغتشاش و نا آرامی طراحی شده و قرار است اجرا یی شود.

وی بر حضور هربیشتر اعضای فعال گردان بیت المقدس در این رزمایش تاکید کرد و گفت : : سعی شود در این رزمایش نیروهای عضو فعال فراخوانی شوند تا در این رزمایش شرکت کنند .

رزمایش الی بیت المقدس با هدف حفظ انسجام و بالا بردن توان آمادگی بسیجیان و نیروهای نظامی شهرستان در اردوگاه قدس بهاباد در روزهای 5 و 6 اسفندماه برگزارمیشود .

در ادامه این جلسه فرمانده حوزه شهید محلاتی و فرماندهان گردانها و اعضای شورای حوزه نظرات و پیشنهادات خود را در باره برگزار ی هرچه بهتر برگزارشدن این رزمایش بیان داشتند .





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست هماهنگی و برنامه ریزی رزمایش الی بیت المقدس در بهاباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..