تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی امارات

این احتمال وجود دارد که استقلال تهران با ترکیب ذیل به مصاف تیم الاهلی برود.

صراط: این احتمال وجود دارد که استقلال تهران با ترکیب ذیل به مصاف تیم الاهلی برود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال تهران فردا در دیداری به مصاف تیم الاهلی امارات می رود .به این ترتیب این احتمال وجود دارد که منصوریان بازیکنانی همچون مهدی رحمتی،خسرو حیدری،میلاد زکی پور،پادوانی،رابسون جانواریو،امید نورافکن ،امید ابراهیمی،کاوه رضایی،علی قربانی،فرشید اسماعیلی،بهنام برزای را در دیدار مقابل الاهلی امارات به میدان بفرستد.

زمان برگزاری مسابقه:

مسابقه الاهلی-استقلال در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه دوم اسفند95(فردا) در ورزشگاه آل‌راشد و از ساعت 19:45دقیقه آغاز خواهد شد.

داوران:

داور وسط: پیتر گرین
کمک اول: الکساندر ناتان
کمک دوم: شتینین آنتون
داور چهارم: ناسرصلو کبیرف
همچنین ناظران فلسطینی و هندی وظیفه نظارت بر این بازی را بر عهده دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..