تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر اولویت پلیس است

گروه سیاسی: رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان کردستان با توجه به رشد روز افزون مواد مخدر گفت: بحث مبارزه با مواد مخدر باید به یک بحث اجتماعی تبدیل شود که این امر در اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، عباس نظری، رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان کردستان امروز، یکم اسفندماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: استان کردستان به دلیل قرار گرفتن در جوار استان های زنجان، همدان و کرمانشاه و قرار گرفتند در مسیر شرق به غرب همواره دستخوش پیامدهای ناشی از مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه استان کردستان سهم ناچیزی از اعتیاد دارد، افزود: استان کردستان در حال حاضر در بحث اعتیاد جزء استان‌های پاک کشور محسوب می‌شود.

نظری با اعلام اینکه ادارات مختلفی در حوزه مواد مخدر کار می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید به عنوان نماینده مردم همواره پیگیر اقدامات مسئولان ادارات ذیربط در این زمینه باشند.

وی اعلام کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی مبارزه با توزیع، عرضه و استعمال کنندگان مواد مخدر است که تمام فعالیت‌های پلیس مواد مخدر در این بخش است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان به انجام عملیات‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره و عنوان کرد: 13 نفر شهید  و 35 جانباز نیز ثمره اقدامات انجام شده در بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ...  است.

وی اعلام کرد: تاکنون 945 طرح کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان انجام شده است، که در این راستا، کار پاکسازی نقاط آلوده استان انجام شده است.

نظری به اجرای 40 طرح مقابله با متخلفان و قاچاقچیان مواد مخدر و کشفیات پلیس اشاره و عنوان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر استان در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته است.

وی به رشد دو درصدی دستگیری توزیع‌کنندگان و حمل‌کنندگان مواد مخدر اشاره و بیان کرد: در زمینه دستگیری عناصر اصلی نیز شش درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: در زمینه برخورد با خرده فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر و توزیع‌کنندگان خرد نیز 13 درصد رشد کشفیات داشته ایم.

وی با اعلام اینکه بیشتر دستگیرشدگان در این بخش دارای تحصیلات ابتدایی و سیکل هستند، افزود: شغل اکثر دستگیرشدگان آزاد بوده و  بین آنها تعدادی، کارگر، راننده، کشاورز و درصد محدودی کارمندی و مابقی بیکار هستند.

نظری به طرح پاکسازی نقاط آلوده طی 102 مرحله در استان اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح معتادان متهاجر کارتن خواب‌ها و بی‌خانمان سطح شهرهای استان جمع‌آوری شدند.

وی اعلام کرد: 750 نفر معتاد جمع آوری شده‌اند که در مجموع کمتر از 300 نفر از معتادان دستگیرشده متهاجر بوده‌اند که این افراد تحویل کمپ‌های سطح استان شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر یادآور شد: یکی از خواسته‌های ما در جلسات هماهنگی تعطیلات نوروز افزایش ظرفیت کمپ‌ها بوده که در این راستا قول مساعد افزایش 20 درصدی ظرفیت کمپ‌های را گرفتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر اولویت پلیس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..