تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار سومین جشنواره دانشجویی حرکت در اصفهان + گزارش

سومین جشنواره دانشجویی حرکت در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد .

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما:مسوول انجمن علمی مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت : در این جشنواره، 16انجمن علمی دانشگاه صنعتی اصفهان شامل انجمن علمی فیزیک، شیمی،برق،کامپیوتر، کشاورزی وصنایع و معادن آخرین دست آورد های علمی خود را در این دوره به نمایش گذاشته اند.

احدسوخک افزود :معرفی دستاوردها و فعالیت‌های سالانه انجمن‌های علمی دانشگاه و ایجاد بسترهای لازم به منظور حضور در جشنواره حرکت دانشجویی کشور، از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه دو روزه است.

وی گفت :درپایان این جشنواره، سه انجمن علمی برتر در بخش‌های غرفه آرایی، ایده و غرفه برتر از دیدگاه مخاطب، انتخاب و علاوه بر استفاده از غرفه‌های آنان در جشنواره ملی حرکت دانشگاهی کشور، از این برگزیدگان هم در همایش فعالان فرهنگی تقدیر می شود.

گفتنی است: این جشنواره، تا دوم اسفند از ساعت 9تا 16، پذیرای علاقه مندان به آشنایی با دستاوردهای علمی و پژوهشی انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی است

 

 

 

.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار سومین جشنواره دانشجویی حرکت در اصفهان + گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..