تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودن یا نبودن عروسک در خندوانه، مسئله این است

مخاطبان خندوانه هنوز هم جای خالی جناب خان در این برنامه را حس می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عدم حضور جناب خان در فصل جدید خندوانه مسئله ای است که سبب دلتنگ شدن مخاطبان این برنامه برای تکیه کلام ها و طنزهای موقعیت این عروسک شده است.

این در حالی است که حضور مهمانان مختلف از قشرهای متفاوت و اجرای رامبد جوان قدری این دلتنگی را تسلی می دهد، با این وجود حضور عروسکی با ساختار و دیالوگ های جناب خان یا شبیه به آن می تواند اتفاق متفاوتی را در فصل چهارم خنداونه رقم بزند.

از مدت ها پیش از سوی عوامل خندوانه صحبت هایی مبنی بر اضافه شدن عروسک یا عروسک هایی برای جذاب کردن بیشتر این برنامه شنیده می شد و نوروز 96 یکی از بهترین زمان ها برای این اتفاق به نظر می رسد.

این در حالی است که عوامل این برنامه می گویند قرار نیست فعلا عروسکی به خندوانه اضافه شود و مسابقه این برنامه یکی از آیتم هایی است که خندوانه در فصل چهارم دارد و خواهد داشت؛ حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه خندوانه چرا راهی را پیش خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودن یا نبودن عروسک در خندوانه، مسئله این است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..