تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از شرکت های برتر شستا در اجرای اقتصاد مقاومتی

شرکت های برتر شستا در اجرای اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شدند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در حاشیه این مراسم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راهبرد اصلی این شرکت ها در سالجاری بوده است گفت: بر همین اساس به شرکت ها تکلیف شده تا فعالیت خود را با نگاه به بازار جهانی افزایش تولید و رقابت در بازار هدف مدنظر قرار دهند. 

سید رضا نوروز زاده افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته بازدهی شرکت های تابعه 25 درصد افزایش یافته است و علاوه بر آن تلاش شده تا از شرکت های کم بازده و کوچک فاصله بگیریم و روی شرکت هایی تمرکز کنیم که بخش خصوصی قابلیت سرمایه گذاری در آن را ندارد. 

وی گفت: البته در عین حال که مزیت های اقتصادی ورود به شرکت های جدید را بررسی می کنیم نگاه ما بنگاه داری نیست. 

نوروز زاده تصریح کرد: شستا 330 شرکت زیرمجموعه خود دارد که 130 شرکت آن مدیریتی است و تلاش می کنیم تا در فعالیت شرکت ها، شفاف سازی را افزایش دهیم. به همین منظور تعدادی از آنها را وارد بورس کردیم و جهت گیری ما ورود همه شرکت ها به بورس است. 

مدیرعامل شستا ادامه داد: یکی از محورهای فعالیت شرکت های زیرمجموعه شستا نگاه صادراتی است. بعنوان نمونه 2 کارگاه عملیاتی در تولید دارو را پیش بردیم به گونه ای که ابتدا دارو را در ایران (پک) می کنیم و با برند شرکت مشترک به کشور مبدأ می فروشیم و همزمان سرمایه گذاری نیز صورت می گیرد. وقتی که سرمایه گذاری هم به نتیجه رسید در آن صورت محصول در بازار شناخته شده خواهد بود. 

مدیرعامل شرکت سیمان خاش که از تجلیل شدگان در این مراسم بود نیز گفت: نگاه ما در اجرای اقتصاد مقاومتی بر سه اصل تولید، رقابت در بازار و افزایش صادرات خارج است. 

جامعی تصریح کرد: خوشبختانه فعالیت ما به گونه ای بوده که هم در داخل و هم در خارج در کیفیت و افزایش صادرات به رتبه مناسبی دست پیدا کنیم. 

از دیگر شرکت های برتر در این مراسم صنایع خاک چینی ایران بود که مدیرعاملش گفت: ما در فعالیت هایمان تولیدات را وارد بازار جهانی کرده ایم. 

نوروزی افزود: خوشبختانه صادرات و کیفیت ما بالا رفته به گونه ای که تولید ما 35 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی کارخانه شده است.

مدیرعامل شرکت رایتل که دیگر شرکت برتر این مراسم بود نیز گفت: ما برای اجرای اقتصاد مقاومتی ظرفیت استفاده از توان داخلی را افزایش دادیم به گونه ای که در برخی از حوزه ها صد در صد از توان داخلی استفاده کرده ایم.

صدری تأکید کرد: برنامه اصلی ما این است که شبکه را توسعه دهیم و کیفیت را بالا ببریم. به گونه ای که هم اکنون در نقاطی که شبکه ما فعال نیست از طریق رومینگ به هموطنان سرویس می دهیم. 

مدیرعامل شرکت رایتل خاطرنشان کرد: در سه سال قبل تنها با 40 شرکت قرارداد داشتیم اما هم اکنون این تعداد به 150 شرکت رسیده و تلاش می کنیم از ظرفیت های بیشتر شرکت های توانمند داخلی بهره جوییم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از شرکت های برتر شستا در اجرای اقتصاد مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..