تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدان سردتر می‌شود

کاهش ۱۲ درجه‌ای دما طی روزهای آینده

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان بااشاره به سرد شدن هوای همدان عنوان کرد: دمای نقاط مختلف استان همدان طی روزهای آینده تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می یابد. مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان بااشاره به سرد شدن هوای همدان عنوان کرد: دمای نقاط مختلف استان همدان طی روزهای آینده تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

نادر پیرتاج در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دمای استان همدان از امروز تا روز دوشنبه به صورت محسوس تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، گفت: آسمان استان همدان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، در برخی از نقاط نیمه ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هوای استان تا روز چهارشنبه هفته جاری آفتابی است، افزود: دمای استان همدان تا روز دوشنبه بین ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و از روز دوشنبه به تدریج بر دمای هوا افزوده می‌شود.

نادر پیرتاج  با بیان اینکه آسمان استان همدان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد است، اظهار داشت: دیشب همدان در بین سردترین استان‌های کشور قرار گرفت.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای همدان با بیان اینکه سردترین نقاط استان، همدان و رزن با ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر بود، افزود: دمای سایر نقاط استان همدان در شب گذشته بین ۱۲ تا ۱۸ درجه زیر صفر گزارش شده است.

وی گفت: بارش‌های اخیر کمبود بارندگی‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدان سردتر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..