تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 مطلب مهم که باید درباره ایکس‌باکس وان اس بدانید [رپورتاژ آگهی]

جنگ بین کنسول‌های بازی‌های ویدیویی هر روز داغ‌تر می‌شود. جنگی که هر چه هست سبب گرم‌تر شدن و پرهیجان‌تر شدن بازی‌های ویدیویی و بالاتر رفتن کیفیت آن‌ها می‌شود.

در این بین نام دو غول سونی و مایکروسافت به عنوان پرچمداران این بازار و محصولاتشان بیشتر از دیگر رقبا به چشم می‌خورد. اخیرا مایکروسافت برای کسب سهم بیشتر از این بازار اقدام به معرفی کنسول جدیدی xbox one S کرده است تا به این ترتیب باز خود را به عنوان یکی از پیشروها در این بازار معرفی کند.

ایکس‌باکس وان اس (Xbox One S) نسل جدید کنسول‌های بازی خانگی مایکروسافت است. کنسولی که با گذشت سه نسل از تولید آنها امروز به یکی از رقیب‌های جدی پلی استیشن تبدیل شده است. وجود تغییرات زیاد هم از نظر سخت‌افزاری و هم از نظر طراحی ظاهری سبب شده این محصول جدید در میان طرفداران بازی‌های ویدیویی محبوبیت زیادی کسب کند و هر روز به طیف طرفداران آن افزوده شود. تغییرات در نسل جدید کنسول بازی مایکروسافت به اندازه ای است که از نظر بسیاری از منتقدان حوزه بازی‌های ویدیویی بهتر بود به جای انتخاب واژه “S” که بیشتر به کوچکتر شدن این کنسول اشاره دارد برای نسل جدید ایکس‌باکس وان از نام جدیدی استفاده می‌شد تا به معنی واقعی معرف انقلاب جدید در سری کنسول‌های بازی مایکروسافت باشد؛ نسلی که پس از معرفی آن هر روز با جذب مخاطبین بیشتر به خوبی نشان دهنده محبوبیت آن در بین گیمرهای حرفه‌ای است. این غول نرم افزاری باتجربه به خوبی می‌دانست که تنها توجه به سخت‌افزار قدرتمند نمی‌تواند گیمرهای حرفه‌ای را برای مهاجرت به کنسول جدیداش راضی کند؛ به همین دلیل با ارائه بازی‌های انحصاری جدید برای ایکس‌باکس وان به همراه حسگر حرکتی کینکت که حالا با معرفی ایکس‌باکس وان اس قوی‌تر هم شده، ایجاد تغییرات در دسته بازی و  بهینه سازی هر چه بیشتر در کنار خدمات نرم افزاری و آنلاین ایکس‌باکس سعی کرده تا کنسول جدید مایکروسافت چند قدم از رقیب اصلی اش یعنی پلی استیشن 4 جلوتر باشد. از دیگر تغییرات مهم در خصوصیات ایکس‌باکس وان اس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قابلیت پخش 4K: ویژگی که باعث می‌شود کیفیت نمایش تصاویر بسیار بالاتر برود و جزئیات واقعی‌تر شوند. قابلیت اجرا چند کار به طور هم زمان و Multitasking که تنها با وجود یک سیستم عامل قوی و توان اجرایی بالا امکان پذیر است. سخت افزار قدرتمند تر، که با وجود پردازنده 8 هسته‌ای و 8 گیگابایت رم و دیست بلوری با قابلیت پیشتبانی از 4K در بسیاری از بخش‌ها می‌توان آنها را حتی بهتر از پلی استیشن 4 دانست. هماهنگی بیشتر با ویندوز 10 به همراه Play EveryWhere: این ویژگی معرف یکی از خصوصیات انحصاری مایکروسافت است که در یک لحظه می‌توان بازی را از روی کنسول به دستگاه PC یا لپ‌تاپ مجهز به ویندوز 10 انتقال داد و ادامه بازی را انجام داد و یا بلعکس این کار را انجام داد. دسته بازی هوشمندتر که با وجود برقراری هر چه بهتر ارتباط بین گیمر و بازی سبب می‌شود درک بالاتری از بازی به گیمر دست دهد و لذت بازی دو چندان شود و همه چیز به ساده‌ترین شکل و واقعی‌ترین نوع در کنترل کاربر قرار بگیرد. پشتیبانی بهتر از برنامه‌های ویدیویی و تلویزیونی اینترنتی که حاصل برنامه TV Integration است و کمک می‌کند که در حین تماشای فیلم، کاربر به کارهای دیگر خود نیز رسیدگی کد. استفاده بهتر از کینکت باتوجه به تقویت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کنسول جدید که سبب درک بهتر کنسول از حرکات و فرامین شما به سیستم می‌شود. کنترل صوتی قوی‌تر با افزوده شدن دستیار صوتی مایکروسافت یعنی کورتانا به کنسول بازی جدیداش که سبب می‌شود به سادگی با این کنسول ارتباط صوتی برقرار کرد. بازی های انحصاری و محتوای ویژه آنها در کنار بازی‌های رایگانی که برای کاربران این کنسول عرضه می‌شود به معنی سرگرمی بیشتر و بهتر برای مخاطبین‌اش است. ایکس‌باکس لایو و بازی با دوستان و یا دیگر گیمرها در سرتاسر دنیا و به اشتراک گذاری اوقات خوش با آنها است.

سایت Xboxme.ir به عنوان مرجع رسمی محصولات ایکس‌باکس در ایران قصد دارد در این سایت علاوه بر عرضه محصولات این کنسول اقدام به ارائه مشاوره و خدمات کند و تا جای ممکن با ارائه راهکارها و توضیحات به گیمرهای ایرانی کمک کند تا هر چه بیشتر با این کنسول بازی آشنا شوند، از اوقات خود لذت ببرند و بهتر بتوانند از قدرت این محصول جدید استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 مطلب مهم که باید درباره ایکس‌باکس وان اس بدانید [رپورتاژ آگهی]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..